اسلب آشپزخانه

اسلب آشپزخانه


هزینه نصب سنگ اسلب در سال ۱۴۰۲

امروزه سنگ اسلب یکی از پرکاربردترین سنگ‌ ها در عرصه طراحی ویلا سازی و اجرایی پروژه ‌های عمرانی به حساب می ‌آید.

به همین خاطر است که جهت زیبا سازی بستر داخلی ویلا ها علی الخصوص قسمت های کف دیواره و کانتر عموماً از این سنگ استفاده می نمایند.

 

هزینه نصب سنگ اسلب در سال ۱۴۰۲
هزینه نصب سنگ اسلب در سال ۱۴۰۲

بدین ترتیب در ابتدا بهتر است شرح بدهیم که هزینه نصب سنگ اسلب به چند شرط کلی بستگی دارد که عموماً تمامی متخصصین بر اساس این شروط سعی می ‌کنند هزینه و اجرت مناسب و متعادلی را دریافت نمایند.

هزینه نصب سنگ اسلب
هزینه نصب سنگ اسلب

به طور مثال اگر شما بخواهید دیوارهای داخلی پذیرایی ویلایی را تحت پوشش سنگ اسلب قرار بدهید، در این باره باید بیان کنیم که تمامی متخصصین و اشخاص ماهر جهت نصب و قرارگیری سنگ اسلب و بر اساس واحد متر مربع هزینه و دستمزدی را در حدود ۵۰۰ الی ۵۱۲ هزار تومان مطالبه می‌ کند.

نصب سنگ اسلب
نصب سنگ اسلب

دستمزد نصب سنگ اسلب

ساخت ویلا البته هر چقدر ارتفاع از سطح و ضخامت دیوار متفاوت باشد، این میزان دستمزد متغیر می شود ولی در هر صورتی میانگین اجرت و دستمزد دریافتی جهت نصب سنگ اسلب در قسمت های دیوار در حدود ۵۰۰ هزار تومان قرار دارد.

دستمزد نصب سنگ اسلب
دستمزد نصب سنگ اسلب

در طی سال ۱۴۰۲ میزان دستفمزد که جهت نصب و قرارگیری سنگ اسلب برای قسمت های دیواره تعیین شده است، به طور کلی بر اساس شروطی مانند نوع سنگ، اندازه و ضخامت آن تعیین می گردد.

چون در برخی از شرایط احتمال دارد که متخصصین باید با دقت بالایی کار خود را پیش ببرند تا در نهایت نصب سنگ اسلب با مشکلی مواجه نشود.

پس به طور خلاصه باید بیان کنیم که اگر میزان سختی کار افراد در شرایط نصب سنگ اسلب در قسمت ‌های دیواره افزایش یابد، عموماً بازده دستمزد آن ‌ها در حدود ۵۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان قرار می گیرد.

سنگ اسلب
سنگ اسلب

در کنار نصب سنگ اسلب در قسمت ‌های دیواره باید بیان کنیم که امروزه برای قسمت های کف ویلا ها و واحدهای تجاری و مسکونی از سنگ ‌های رگه دار اسلب نیز استفاده می ‌کنند.

به دلیل اینکه ابعاد و اندازه سنگ های اسلب جهت زیباسازی کف ویلا با قسمت های دیواره کاملا متفاوت است، دستمزد دریافتی افراد در چنین شرایطی در رنج های پایین تری قرار می‌ گیرد که عموماً بر اساس یک متراژ مشخص و معینی که از سوی متخصصین بیان می ‌گردد، در حدود ۴۸۰ هزار تومان قرار دارد.

عکس سنگ اسلب
عکس سنگ اسلب

البته فراموش نشود که اشخاص اگر از سنگ های ساده تری جهت نصب استفاده نمایند و یا برای اتصال بهتر سنگ های اسلب با قسمت کف ویلا پیش ساخته ها از مصالحی نیمه آماده مانند چسب استفاده کنند، دستمزد و اجرتی که توسط اشخاص دریافت می‌ شود، در بازده و رنج ۴۰۰ هزار تومان قرار دارد.

البته برخی از افراد ماهر در جهت نصب سنگ اسلب برای قسمت کف و یا حتی دیواره از یکسری مصالحی استفاده می کنند که میزان استحکام و ماندگاری آن افزایش می یابد.

قیمت نصب سنگ اسلب
قیمت نصب سنگ اسلب

قیمت نصب سنگ اسلب

پس باید بیان کنید که اگر اشخاص از مهارت های جزئی و جانبی در جهت نصب و قرارگیری سنگ اسلب در یک پروژه ویلایی بهره جویند، میزان دستمزد آن ها به مراتب تغییر می‌ یابد.

زیرا چنین اشخاصی بر اساس فعالیت کاری خودشان سعی می کنند هزینه ای را در قبال یک مساحت و ابعاد مشخص بیان کنند که این مقدار مبلغ به طور کلی در بازده ۴۰۰ تا ۵۵۰ هزار تومان قرار می گیرد.

سنگ اسلب
سنگ اسلب

لازم است که برای شما همراهان عزیز بیان کنیم که اگر شما بخواهید برای قسمت های کف و دیواره از یک طرح یکنواخت و یکسان استفاده نمایید، میزان مبلغی که یک فرد در جهت نصب سنگ اسلب باید درخواست کند، در حدود۴۰۰ تا ۴۵۰ هزار تومان قرار می گیرد که البته این میزان مبلغ برای یک متر نصب سنگ اسلب می باشد که هر چقدر متراژ آن افزایش یابد قطعاً تغییراتی در روند دستمزد و هزینه سنگ کاری اسلب ایجاد می گردد.

villatobesaz

سازنده ویلا در شمال

۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *