قیمت درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت


قیمت درب ضد سرقت

اموزش ساخت خانه قیمت درب ضد سرقت یکی از درب‌هایی است که اکثر افراد در ساختمان‌های اداری و یا منازل مسکونی خود از آن استفاده می‌کنند و با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد باعث شده است افراد زیادی از این درب استقبال کنند. ما در این بخش به طور کامل شما را با درب ضد سرقت و انواع آن همچنین عوامل موثر بر قیمت درب ضد سرقت آشنا می‌کنیم و به شما پیشنهاد می‌دهیم تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

طراحی ویلا ۱۰۰ متری

قیمت درب ضد سرقت در سال 1402
قیمت درب ضد سرقت در سال ۱۴۰۲

درب ضد سرقت چیست

با توجه به اینکه میزان سرقت و دزدی‌ها افزایش پیدا کرده است، افراد به دنبال راهکارهایی برای مانع ورود سارقین به مناطق شخصی خود هستند. با در نظر گرفتن این نکته راه‌های مختلفی از جمله نصب دوربین‌های پیشرفته و همچنین به کارگیری درب‌های ضد سرقت تا میزان قابل توجهی سرقت و دزدی‌ها را کاهش می‌دهد. درب ضد سرقت یا درب امنیتی یک نمونه از درب‌هایی است که در مکان‌های مختلف آن را به کار می‌برند و استفاده از آن مانع ورود سارقین به منزل یا محل کار شما می‌شود.

همانطور که از نام این درب پیداست، ضد سرقت بودن این درب نسبت به سایر درب‌های معمولی امنیت بیش‌تری را برای مکان شما و همچنین ساکنان منزل به وجود می‌آورد. این درب کیفیت بالایی دارد و قیمت درب ضد سرقت به طوری تعیین شده است که اکثر اداره‌ها و مناطق تجاری قابلیت نصب آن را در محل مورد نظر دارند.

انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت انواع مختلفی دارد که هر کدام از این درب‌ها از لحاظ جنس، شکل ظاهری، کشور سازنده و مواد به کار رفته در ساخت آن با یکدیگر متفاوت‌ هستند. از لحاظ جنس درب ضد سرقت به چند مدل چوبی، فلزی، کامپوزیتی، ، pvc HDF دسته بندی می‌شود که در ادامه خصوصیات هر کدام را شرح می‌دهیم :

قیمت درب ضد سرقت
قیمت درب ضد سرقت
  • درب ضد سرقت چوبی

این درب از جنس چوب طراحی و ساخته شده که نوع چوب آن از چوب گردو، چوب صنوبر، چوب راش و سایر چوب‌های محکم است که استحکام بالایی دارند. با توجه به اینکه چوب در برابر آتش مقاومت چندانی ندارد در قسمت داخلی این درب از ورق‌های فلزی جهت مقاومت بیش‌تر استفاده می‌کنند.

  • درب ضد سرقت فلزی

این درب از فلز استیل ضد زنگ ساخته شده است و بیش‌تر در کشور چین تولید و به صورت وارداتی به کشور ایران وارد می‌شود. با توجه به این که جنس این درب از فلز است در برابر آتش و ضربات محکم، مقاومت بسیار بالایی دارد.

  • درب ضد سرقت HDF

درب‌های ضد سرقت HDF تا حدود زیادی به درب‌های چوبی مشابه هستند و در برابر حرارت و رطوبت مقاومت بالایی دارند.

  • درب ضد سرقت کامپوزیتی

این درب از پوشش‌های کامپوزیتی ساخته می‌شود که به راحتی می‌توان به آن شکل داد همچنین وزن بسیار سبکی دارد و در برابر رطوبت مقاوم است.

  • درب ضد سرقت PVC

درب ضد سرقت پی وی سی در میان درب‌های ضد سرقت از مرتبه بالاتری برخوردار است که وجود یک لایه pvc بر روی سطح این درب تا میزان قابل توجهی بر قیمت درب ضد سرقت تاثیر می‌گذارد و جزء اصلی‌ترین ویژگی‌های این درب به شمار می‌آید.

عوامل موثر بر قیمت درب ضد سرقت

عوامل مختلفی بر روی قیمت درب ضد سرقت تأثیرگذار است و باعث کاهش و افزایش قیمت می‌شود. عواملی مانند ابعاد درب ضد سرقت، وزن، میزان کیفیت، نحوه نصب، یک لنگه بودن یا دو لنگه بودن روی قیمت نقش بسیار زیادی دارد. هر چقدر درب انتخابی سنگین‌تر باشد قیمت آن افزایش پیدا می‌کند در مقابل اگر وزن درب انتخابی سبک‌تر باشد از قیمت آن کاسته می‌شود. یکی دیگر از فاکتورهای موثر بر قیمت دو لنگه بودن آن است که در هنگام نصب زمان بیش‌تری برای آن صرف می‌شود بنابراین درب‌های دولنگه نسبت به درب‌های یک لنگه از قیمت بیش‌تری برخوردار هستند.

درب ضد سرقت
درب ضد سرقت

هزینه ساخت ویلا ۱۴۰۲

سخن پایانی

در پایان توصیه می‌کنیم اگر در مناطقی زندگی می‌کنید که میزان سرقت و دزدی‌ها بی‌شمار و برای شما آزاردهنده است با استفاده از درب‌های ضد سرقت این مشکل را برطرف کنید. درب‌های ضد سرقت محیطی امن را برای شما به وجود می‌آورند و باعث آرامش بیش‌تر شما و اعضای خانواده می‌شوند. قیمت درب ضد سرقت متفاوت بوده و در انواع مختلفی تولید شده است که به راحتی می‌توان یکی از آن‌ها را مطابق با سلیقه خود خریداری کرد.

villatobesaz

ساخت خانه ارزان در باغ

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *