سنگ آنتیک

سنگ آنتیک


دستمزد نما کاری ساختمان با سنگ آنتیک و آجر نسوز

ساخت ویلا سنگ آنتیک همانطور که می دانید امروزه برای زیبا سازی نمای یک ساختمان از یکسری مصالح گوناگون استفاده می کنند و همین موضوع سبب شده تا تنوع گسترده و بی نظیر در رابطه با آجر نمای ساختمان وجود داشته باشد.

البته مهمترین موضوع در رابطه با آجر نمای یک ساختمان، میزان دستمزد و اجرای است که یک فرد متخصص در زمان زیباسازی قسمت بیرونی ساختمان و یا یک ویلا دریافت می ‌کند.

 سنگ آنتیک
سنگ آنتیک

چون امروزه بر حسب نوع آجر و البته میزان حجم کاری که یک فرد باید در یک مدت زمان آن را به طور تمام رعایت کند، در نظر گرفته می‌ شود.

اما در ادامه این مطلب، برای شما دوستان عزیز، دستمزدها و اجرت نما کاری ساختمان را در طی فروردین و اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ توضیح می دهیم.

در ابتدا بهتر است که بگوییم امروزه در بین تمامی آجر نما های مورد نیاز برای یک ساختمان، نوع نسوز بیشترین کاربرد را دارد.

به طوری که نه تنها برای قسمت ‌های بیرونی ساختمان ها، بلکه برای زیبا سازی بخش های جانبی علی الخصوص ستون های اصلی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 سنگ آنتیک
سنگ آنتیک

البته میزان دستمزدی که هر شخص جهت آجر نمای ساختمان به واسطه آجرهای نسوز دریافت می کند، بر حسب متر مربع در نظر گرفته می ‌شود.

این میزان در طی دو ماه گذشته در سال ۱۴۰۲ برابر با ۱۵۰ الی ۲۵۰ هزار تومان می باشد که البته اگر میزان متر مربع آن بر حسب سایز و ابعاد آجر های نسوز افزایش یابد، احتمال دارد که میانگین قیمت دستمزد یک شخص بالاتر از میزان ۲۵۰ هزار تومان نیز در نظر گرفته بشود.

از موضوع دستمزد آجر نمای ساختمان به واسطه آجرهای نسوز که عبور کنیم، امروزه زیباسازی بخش‌ های مختلف ساختمان و آپارتمان ها توسط برخی از سنگ های خاص مانند سنگ آنتیک نیز انجام می شود که این موضوع تاثیر مهمی بر میزان اجرت و دستمزد اشخاص و متخصصین در این حوزه گذاشته است.

طراحی ویلا ناگفته نماند که عرض و ابعاد تاثیر بسیار مهمی بر میزان دستمزد افراد در زمان نصب سنگ آنتیک به عنوان نمای ساختمان گذاشته است که البته این مقدار حدود ۲۰۰ الی ۲۵۰ هزار تومان است.

آجر نسوز
آجر نسوز

بهتر است این موضوع را بیشتر برای شما توضیح بدهیم تا متوجه شوید که منظور از عرض و ابعاد در رابطه با نمای ساختمان به چه صورت است.

به طور مثال اگر سنگ آنتیک انتخاب شده در عرض ۲ الی ۵ سانتی متر باشد، اجرت دریافتی از سوی متخصصان در این عرصه، در حدود ۱۲۰ الی ۱۵۰ هزار تومان است.

اما اگر میزان عرض و ابعاد این مصالح افزایش پیدا کند، به طور کلی میزان دستمزد افراد به ازای یک متر مربع در مقدار بالای ۱۵۰ هزار تومان قرار می ‌گیرد.

از ۰ تا ۱۰۰ نقاشی ساختمان و نقاشی ویلا را آموزش ببینید!

ناگفته نماند که نوع مصالحی که جهت نصب آجر نما به کار گرفته می شود، می ‌تواند معیار بعدی جهت تعیین دستمزد افراد باشد.

زیرا امروزه بیشتر از اشخاص در رابطه با نصب سنگ آنتیک و آجرهای نسوز از چسب های آماده استفاده می کنند اما اگر شما بخواهید از مصالح دیگری در رابطه با زیباسازی قسمت بیرونی ساختمان استفاده شود، قطعاً میزان اجرت دریافتی بر حسب نوع مصالح به کار گرفته شده در مقدار ۲۰۰ الی ۲۸۰ هزار تومان قرار می گیرد.

آجر
آجر

ناگفته نماند که اگر شما قصد دارید به واسطه آجرهای نسوز محیط حیاط منزل خودتان را به شکل زیبا و مدرنی در بیاورید، بهتر است که مطلع باشید میزان دستمزدی که یک فرد بر حسب یک مساحت مشخص در رابطه با آجر نمای حیاط و قسمت های پایه ساختمان دریافت می‌ کند، به طور میانگین برابر با ۲۰۰ الی ۲۵۰ هزار تومان است که این مقدار بر حسب افزایش متراژ و حجم کاری احتمال دارد تغییر یابد و در بازده های بالاتری قرار بگیرد.

منبع : villatobesaz

هزینه ساخت خانه

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *