لوله فاضلابی مولتی پایپ

مولتی پایپ نوعی لوله دو لایه است که برای عمر بیشتر و کارایی بهتر بهینه گردیده. به این معنی که هر لایه کیفیت لوله های قبلی را دارا است و علاوه بر این در دو لایه مجزا دوبل شده است. این لوله ها هم برای مصارف PVC و هم UPVC کاربرد دارند، یعنی برای استفاده ساختمانی، صنعتی، استخری و حتی کشاورزی قابل استفاده خواهند بود.
لوله های PVC مقاومت بسیار زیادی دارند و به سختی آسیب می بینند، طول عمر زیاد و سازگاری با شرایط محیطی مختلف و دماهای مختلف از دیگر ویژگی های آنهاست. همچنین لوله های UPVC برای استفاده در زیرساخت ها، انتقال فاضلاب، آبرسانی و حتی انتقال سیالاتی جز آب طراحی شده اند. لوله مولتی پایپ تمام موارد ذکر شده را می تواند به نحو احسن انجام دهد و برای همین محبوبیت بسیاری پیدا کرده است.

نصب آسان و نداشتن نشتی از دیگر ویژگی های لوله مولتی پایپ است. در صورت نصب و جایگذاری صحیح، این آسودگی خاطر را به کارفرما و مصرف کننده می دهد که سازه برای سال ها بدون هیچ مشکلی کار خواهد کرد.

لوله های پارس پلاست

واحد تولیدی پارس زنده رود پلاست (پارس پلاست) باسابقه ای بیش از سه دهه خدمت به مردم عزیز کشورمان و تجربه ای غنی که در طول این سال ها کسب کرده اند موفق به تولید بالغ بر ۲۵۰ نوع محصول با تکیه بر دانش روز دنیا شده اند. این مجموعه که نمایندگی ما محصولاتشان را عرضه می کند، با به کارگیری متخصصان کشور عزیزمان، استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی مدرن جهت ارتقاء سنجش کنترل کیفیت محصولات و همچنین تهیه و مصرف بهترین مواد اولیه از معتبرترین برندهای صنعت PVC توانسته که بیش ازپیش رضایت مصرف کننده را جلب نماید. امروز محصولات شرکت پارس زنده رود پلاست (پارس پلاست) از نظر کیفیت، استحکام، طول عمر، هزینه و… در لیست بهترین واحدهای تولیدی لوله و اتصالات U-PVC قرار گرفته است.

در ساخت این لوله ها که توسط ما، نمایندگی لوله پارس پلاست ارائه می شود، از unplasticized polyvinyl chloride که به اختصار U-PVC گفته می شود استفاده می شود. U-PVC در واقع نوعی پلاستیک حرارت دیده و سخت است که ماده اصلی تشکیل دهنده آنها نفت خام، اتیلن و سدیم کلراید است که با افزودن مواد مختلفی مانند ضربه گیرها، مواد کاهش دهند سرعت اشتعال، مواد متعادل کننده گرما، فیلرهای معدنی، روان کننده های داخلی و خارجی و اکسید تیتانیوم U-PVC به دست می آید.

این شرکت بزرگ تولید کننده لوله و اتصالات ساختمانی در طی این سال های توانسته است با بهره گیری از مواد اولیه باکیفیت، تولیداتی باکیفیت و درجه یک را برای استفاده در سیستم های آب و فاضلاب و صنایع گوناگون تولید کند که در ادامه به ارائه توضیحاتی در مورد مزایا و کاربردهای مختلف آنها می پردازیم. برخی از پرطرفدارترین تولیدات این شرکت عبارتند از: لوله های پی وی سی، لوله های یو پی وی سی، لوله های استخری و وینوهیدروپول، لوله های فشاری و غیر فشاری و اتصالات وینو پلاستیک.

لوله های پی وی سی وینو پلاستیک

ماده اصلی تشکیل دهنده لوله های پی وی سی این شرکت، پلی وینیل کلراید است که استفاده از آن به افزایش استحکام لوله ها کمک می کند. لوله های تولید این شرکت ایرانی جزو لوله ها و اتصالات پرطرفدار در بازار هستند که به دلیل کیفیت و قیمت مناسب، در پروژه های ساختمانی، اداری و صنعتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

مزیت های لوله های پی وی سی وینو پلاست

لوله های وینو پلاستیک مزایای فراوانی دارند که برخی از مهم ترین آنها عبارتند از:

– کیفیت، ماندگاری و دوام بالا و در عین حال دارای قیمتی مقرون به صرفه.

– مقاومت بالا در مقابل خوردگی ها و عوامل ایجاد کننده باکتری و مناسب برای لوله کشی آب آشامیدنی.

– امکان بازیافت چندین باره لوله ها و سازگار با محیط زیست.

لوله‌های پلیکای پلیمر گلپایگان

یا همان لوله‌های PVC-u پلیمر گلپایگان نسبت به رقبای خود در سطح جهانی از مزایا و ویژگی‌های متمایزی برخوردار است که همین امر سبب شده که این محصول از سال ۱۳۷۵ به بازار کشورهای همسایه راه بیابد و با پیاده‌سازی استانداردهای اروپایی EN برای لوله و اتصالات فاضلابی و لوله‌های تحت‌فشار، اخذ استاندارد ISO17025 کیفیت مدیریت آزمایشگاهی، آغاز تولید لوله‌ها با ترکیبات فاقد سرب و فلزات سنگین طبق استاندارد اتحادیه اروپا و کسب دیگر افتخارات جهانی از این دست، توانست از سال ۱۳۸۱ صادرات محصولات خود را به کشورهای اروپایی شروع کند و به‌راحتی جایگاه خود را در سطح جهانی تثبیت و محبوبیت خود را به دست بیاورد.
برخی از وجوه تمایز و ویژگی‌های که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم عبارت‌اند از:
ن- مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت شیمیایی بالای لوله‌های PVC-u پلیمر گلپایگان که سبب شده بسیار مناسب و به‌صرفه باشند برای استفاده در مناطقی که خاک مهاجم دارند(خاک‌های موجود در محوطه کارخانه‌ها و کارگاه‌های که خاک اسیدی و بازی دارند، و خاک‌های که در آن‌ها مقادیر زیادی نمک وجود دارد که موجب خوردگی در فلزات می‌شوند).
۲- خاصیت ارتجاعی و انعطاف‌پذیری بالای لوله‌های پلیکا یا PVC-u پلیمر گلپایگان سبب شده که مقاومت این محصول در برابر شکست یکی از مزایا و برتری‌های آن به حساب بیاید، لوله‎‌های PVC-u پلیمر گلپایگان قادر است در شرایطی که حرکت یا لرزش خاک محتمل باشد مانند زمین‌لرزه، حرکت ماشین‌آلات یا ادوات سنگین و… بدون شکستگی تغییر شکل بدهند.

۳- یکی از الزامات محصولات صنعت آب و فاضلاب اتصالات آب بند است که لوله‌های PVC-u پلیمر گلپایگان با بهره‌گیری از تکنیک دخول بالا و سیستم اتصال اورینگی پوش فیت (Push-fit) توانسته تمامی محصولات سنتی موجود در بازار را کنار بزند.
۴- مقدار زبری لوله‎‌های صنعت آب و فاضلاب یکی از پارامترهای مهم کاهش دبی می‌باشد، سطح داخلی صاف و صیقلی لوله‌های PVC-u یا پلیکا پلیمر گلپایگان باعث کاهش بی‌نظیر مقاومت و اصطحکاک بسیار پایین در برابر جریان سیال شده است، صیقلی بودن لوله PVC-u علاوه بر جلوگیری از تشکیل بیوفیلم و به‌تبع کاهش افت فشار، مانع ته‌نشینی لجن در شبکه‌های فاضلابی شده است.
۵- به دلیل بالا بودن دمای نقطه اشتعال (۴۵۴ درجه سانتی‌گراد) لوله های گلپایگان یا PVC-u لوله‌های مقاوم در برابر آتش هستند. علاوه بر ویژگی فوق‌الذکر این محصول پس از سوختن، گازی به نام HCI از خود تولید می‌کنند که باعث از بین رفتن اکسیژن محیط و در نتیجه خاموش شدن آتش نیز می‌شود، به خاطر این ویژگی ممتاز به این محصول، ماده‌ای خود خاموش شونده می‌گویند.

توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و ویلاتوبساز در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *