گروه صنعتی سرکان

گروه صنعتی سرکان در زمینه تولید انواع فیلترهای روغن، فیلتر هوا و سیالات خودروهای سبک و سنگین فعال است. مجموعه سرکان با بیش از نیم قرن تداوم از سال ۱۳۵۵ و تجربه در حوزه خودرویی و این بازار فعالیت دارد. تولیدات گروه صنعتی سرکان با توجه به کیفیت و عملکرد مناسب، مورد استقبال همه اتو سرویس ها و رانندگان قرار گرفته است.

فیلتر سرکان که زیر مجموعه گروه صنعتی سرکان می باشد، از اولین شرکت های تولید کننده فیلتر است که موفق به احراز استاندارد ملی ایران شده است. احراز گواهینامه مدیریت کیفیت براساس استاندارد ISO 9001 : 2008 , ISO/TS : 16942 از شرکت معتبر و پرسابقهی  Bearou Vertitas BV فرانسه گواه این است که توجه به کیفیت و مدیریت آن همگام با صنعت جهانی در فیلتر سرکان جاری وساری است.

شرکت صنایع تولیدی کروز

در ایران تعداد زیادی از شرکت ها هستند که در حال تولید قطعات خودرو هستند ولی تعداد کمی جزء بهترین و شرکت فاورسیا

یکی دیگر از بهترین و برترین شرکت های تولید قطعات خودرو، فاورسیا متعلق به کشور فرانسه است. در این شرکت تولید و ساخت، سیستم های مرتبط با آلایندگی خودرو، سیستم های الکتریکی و تجهیزات داخلی ماشین، صندلی و قطعات مربوط به آن، انجام می شود. این شرکت توانسته مبلغ ۲۲ میلیون و ۹۶۷ هزار دلار را در سال ۲۰۱۵ از فروش قطعات تولیدی خود، به دست آورد.

شرکت های تولید قطعات خودرو، جانسن

این شرکت مهارت و تخصص کافی در ساخت صندلی و قطعات آن دارد. علاوه بر آن شرکت جانسن به تولید کالاهایی نظیر سیستم های الکتریکی ماشین و باطری نیز می پردازد. در سال ۲۰۱۵، مقدار فروش قطعات تولیدی این شرکت به مبلغ ۲۰ میلیون و ۷۰ هزار دلار بوده است.

شرکت لیر

شرکت لیر مثل جانسن، مهارت و تخصص بالایی در تولید صندلی و متعلقات آن را دارد. علاوه بر آن در این شرکت، ساخت سیستم های الکتریکی ماشین نیز صورت می گیرد. درآمد فروش محصولات این شرکت در سال ۲۰۱۵، به مبلغ ۱۸ میلیون و ۲۱۱ هزار دلار بوده است. امروزه شرکت لیر هم در میان برترین شرکت های تولید قطعات خودرو قرار گرفته است.

شرکت ماریلی، بهترین شرکت های تولید قطعات خودرو

این شرکت واقع در توکیوی ژاپن بوده و از ۶۰ هزار کارمند، برخوردار است. این شرکت در ۲۴ کشور، مشغول به کار است. شرکت ماریلی تامین کننده قطعات خود و نیز قطعات مورد نیاز ماشین می سازد. در سال ۲۰۱۹ درآمد این شرکت به میزان ۱۶ میلیارد دلار رسیده و به یکی از معروف ترین و بزرگ ترین شرکت های تولید قطعات خودرو، شناخته شده است

بهترین شرکت های تولید قطعات خودرو، گودیر

این شرکت آمریکایی، در سال ۱۸۹۸ مشغول به کار شده و نیز مهارت و تخصص کافی در تولید لاستیک ماشین را دارد. دفتر مرکزی این شرکت واقع در اکرون آمریکا می باشد. شرکت گویر دارای ۴۷ مرکز تولید و ۱.۱ هزار مرکز خدمات تایر و ماشین، است. این شرکت توانسته در سال ۲۰۱۹ درآمدش را تقریبا به ۱۵ میلیارد دلار برساند و به یکی از بزرگ ترین و مشهور ترین شرکت های تولید قطعات خودرو تبدیل شود.

مین کننده قطعه های اصلی و مهم خودرو و قطعات یدکی خودرو هستند.

یکی از با کیفیت ترین شرکت های تولید قطعات خودرو، صنایع تولیدی کروز است. کروز از سال ۱۳۶۱ فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد و اکنون دارای ۳ کارخانه تولیدی بزرگ است. شرکت صنایع تولیدی کروز در سال ۹۷، در لیست ۱۰۰ شرکت بهتر ایران در بیست و یکمین سال همایش سازمان مدیریت صنعتی، خود را جای داد.

در شرکت کروز قطعه هایی نظیر قطعات تزئینی، قوای محرکه، چراغ، آینه، سیستم تهویه، بردهای الکترونیکی، سوئیچ و کانکتور، دسته سیم و … تولید می شود. از زیر مجموعه های کروز می توان به دو شرکت گسترش صنعت رانه و ایسکرااتوالکتریک اشاره کرد که هر کدام از آن ها در تولید قسمت های مختلف قطعات خودرو، مشغول به کار هستند. شرکت کروز دارای شرکای تجاری مانند، شرکت آلمانی، شرکت چینی و کره جنوبی می باشند.

ولئو فرانسه، شرکت تولید قطعات خودرو

در سال ۱۹۲۳، در شهر اطراف پاریس، با تولید لنت ترمز و کلاچ در کارگاهی کوچک، این شرکت کار خود را شروع کرد.  با گذشت ۹۰ سال، شرکت ولئو به منظور شریک بزرگ برای خودروسازان دنیا، تاسیس می شود. جالب است بدانید که شرکت ولئو در ۲۹ کشور در حال فعالیت است. شرکت ولئو، در کشور کره جنوبی در سال ۱۹۸۸، برای تامین کردن قطعات خودروسازان آسیا، خاورمیانه و جنوب آمریکا، گروه کارخانه های خود را با اسم  PHC VALEO، افتتاح کرد. و اکنون در کشور کره جنوبی به یکی از بزرگ ترین و بهترین شرکت های تولید قطعات خودرو، تبدیل شده است. اکنون شرکت ولئو، ۱۲۴ کارخانه، ۳۵ مرکز توسعه، ۱۶ مرکز تحقیق و نیز ۱۲ سایت توزیع دارد. در ۲۹ کشور دنیا، هم اکنون، هفتاد و چهار هزار رو هشتصد نفر، در این شرکت معروف، مشغول به کار هستند.

از محصولات شرکت ولئو می توان به قطعات کلاچ، سیستم های ترمز، سرد کننده موتور، کنترل خطی، برق، برف پاک کن، کنترل داخلی، کنترل و تهویه هوا و چراغ ها، اشاره کرد.

ایرکا، شرکت های تولید قطعات خودرو

شرکت سهامی عام ایرکا پارت صنعت و شرکت سهامی خاص ایرکا پارت پویا، دو گروه این شرکت هستند.

شرکت سهامی عام ایرکا پارت صنعت

این شرکت در سال ۱۳۶۰ افتتحاح شد. کاربراتور، واتر پمپ، اویل ماژول، دریچه هوا، مانیفولد هوا، اویل پمپ و… محصولاتی هستند که توسط شرکت سهامی عام ایرکا پارت صنعت، تولید می شود.

از قدیمی ترین و معروف ترین قطعه سازان در ایران، می توان به این شرکت اشاره کرد. برای خط های تولید خودروسازان کشور، این شرکت قطعات اصلی را می سازد. از جمله این شرکت ها عبارتند از: شرکت ساپیا، ایران خودرو، رنوپارس، زامیاد.

این شرکت سازنده قطعات یدکی در ایران نیز می باشد. از خصوصیات شرکت سهامی عام ایرکا پارت صنعت، می توان مواردی نظیر، کیفیت بالا، هزینه قابل رقابت و تحویل به موقع کالا، را نام برد.

تولیدی صنایع نوبخت

شرکت تولیدی صنایع نوبخت قطعاتی مانند، آرم پراید ، ارم پژو، پیچ و مهره پراید، پیچ و مهره پژو، خار پراید ، خار پژو و الکترونیکی، ابزار کنترل و پانل وسایل نقلیه موتوری، قطعه های سیستم تعلیق ماشین، فرمان و ترمز خودرو و… را تولید می کند و یکی از بزرگ ترین زیرمجموعه خودروسازی سایپا، محسوب می شود. از دیگر تولیدات صنایع نوبخت میتوان به انواع خار خودرو تیبا اشاره کرد

شرکت سامفر از شرکت های تولید قطعات خودرو

یکی دیگر از معروف ترین شرکت های تولید قطعات خودرو، سامفر است که در بازارهای داخلی و خارجی به تولید و طراحی سوئیچ های متنوع و سنسورهای الکتریکی و مکانیکی با کیفیت برتر و بالا، فعالیت می کنند. این شرکت در راستای بهبود مستمر و رضایت مندی مشتری، موفق به گرفتن گواهینامه ها و تاییدیه های متنوع از مرکز های پژوهشی و علمی و نیز بین المللی، شده است. از توانمندی های این شرکت در قسمت تحقیق و توسعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

به وسیله بومی سازی تکنولوژی ساخت، تولید و عرضه کالا را با به وجود آوردن مزیت رقابتی ایجاد و ارائه می شود طبق استانداردهای بین المللی و خواسته و نیاز مشتریان، مهندسی معکوس و مجدد، طراحی و تکوین صورت می گیرد بر اساس خواسته های مشتریان و استانداردهای بین المللی، تمامی تجهیزات تولید، آزمایشگاهی و تست، طراحی و ساخته می شوند  به منظور طراحی محصول، دستگاه های تولید و تست، دانش فنی لازم و ضروری را به وجود می آورند به وسیله دانش روز، خط های تولید را بهینه سازی می کنند در زمینه طراحی محصول، به عنوان شرکت دانش بنیان صنعتی، فعالیت دارند

شرکت طوس واشر

انواع واشرجات ماشین های سبک و سنگین توسط شرکت طوس واشر تولید می شود که فعالیت خود را در سال  ۱۳۵۹ آغاز کرد و جزء بهترین شرکت های تولید قطعات خودرو در جهان به شمار می آید. واشر منیفولد اگزوز، واشر سرسیلندر، انواع محافظ حرارتی و انواع واشرهایی که در موتور خودرو استفاده می شود، توسط شرکت طوس واشر تولید و ارائه می شود.

در سال ۱۳۶۳ این شرکت به منظور توسعه بیشتر و تولید محصولات بهتر و باکیفیت، موفق به کسب تاسیس کارخانه و موافقت اصولی شد. بعد از دریافت مجوزهای ضروری، تولیدات محصولات صنعتی خود را به مدرن تعویض کرد. در سال ۱۳۷۲ اقدام به تاسیس شرکت با نام خود، طوس واشر کرد و به فعالیت خود ادامه داد.

شرکت های ساپکو، ایران خودرو، مگاموتور، ایدم و ایساکو از مشتریان عمده این شرکت به شمار می آیند.

توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و ویلاتوبساز در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *