قیمت و خرید سایبان باغی در وبسایت دیجی سایبان

قیمت و خرید سایبان باغی در وبسایت دیجی سایبان


معرفی سایبان باغی

این سایبان این امکان را به شما می دهد که با خیال راحت در فضای باغ بنشینید. زمانی که از آن استفاده می‌کنید فرقی نمی‌کند زیر باران نشسته باشید یا در زیر آفتاب سوزان، سایبان باغی شما را از هر دو حفظ می‌کند. برای اینکه بتوانید از فضای باغ یا باغچه خود بیشتر لذت ببرید انواع مختلف سایبان وجود دارد که می توانید با خریداری و استفاده از آن ها در باغ خود بهره ببرید. جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید سایبان باغی به وبسایت دیجی سایبان مراجعه کنید.

مزایای سایبان باغی

  • سایبان باغی به عنوان یک سرگرمی لوکس می‌تواند در باغ شما باشد
  • دسترسی راحت به هوای خنک و دلچسب را فراهم می‌کند
  • می‌تواند به عنوان نقطه کانونی برای باغ شما باشد و علاقه‌ی بصری ایجاد کند به خصوص به وسیله‌ی گیاهان می‌تواند نگاهی غریب را به چشم‌انداز شما اضافه کند
  • این امکان را به شما می‌دهد که با خیال راحت در فضای باغ بنشینید، زمانی که از آن استفاده می‌کنید فرقی نمی‌کند زیر باران نشسته باشید یا در زیر آفتاب سوزان، این سایبان شما را از هر دو حفظ می‌کند.

انواع سایبان های مورد استفاده برای باغ

چترهای باغی پایه کنار و پایه وسط – سایبان بازویی دستی یا برقی – سایبان دو طرفه – سایبان تک محوره – سقف برقی متحرک – سازه کششی ثابت از انواع سایبان‌های باغی هستند که در فضاهای باز ویلاها، استخرها، باغ و باغچه، حیاط و پارکینگ و… کاربرد فراوانی دارند و باعث افزایش زیبایی در مکان مورد نظر می شوند.

قیمت و خرید سایبان باغی در وبسایت دیجی سایبان
قیمت و خرید سایبان باغی در وبسایت دیجی سایبان

معرفی سایبان ویلایی

چترهای موجود در ویلا و منازل و سایبان های ولایی یکی از عناصر دکوراسیون می‌باشد که با توجه به مبلمان باغی و عوامل دیگر موجود در و دیگر مکان‌هایی که به سایبان نیاز است، انتخاب می‌گردد. وجود چتر در فضای بیرونی، محیطی لذت‌بخش در تمام فصل‌های سال برای شما ایجاد می‌کند. ابعاد و اندازه‌ی همه چترها یکسان نیستند و به فضای شما، سبک و خصوصا با توجه به سایه‌ای که می‌خواهید در محیط خود ایجاد کنید، بستگی دارد. بنابراین اندازه چترها در موارد گوناگون متغیر است. این محصول پرکاربرد با پایه‌های مستحکمی طراحی شده‌اند که امکان هرگونه لرزش و تکانی را سلب کرده است. سایبان‌ ویلا از نصب آسان و راحتی برخوردار هستند. معمولا در فضای خارجی و سایبان ویلایی خانه یا آفتاب گرم تابستان را داریم یا برف و باران زمستان را. همین مسئله دلیلی است برای نشستن در حیاط و فضای باز خانه. ولی فضای بسته و تکراری خانه گاهی کار را تا جایی پیش می برد که مجبور می شویم آفتاب سوزان و برف و باران را تحمل کنیم.

ویژگی های سایبان ویلا و چتری ویلایی

  • این چتر با قابلیت جمع‌شدگی گزینه مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند یک چتر فضای باز با قیمت مناسب خریداری کنند و برای آرامش و رفاه بیشتر خود استفاده کنند و در کنار خانواده و دوستان از آن لذت ببرید.
  • انتخاب رنگ و طرح مناسب هماهنگ با فضا ضمن هم‌خوانی با محیط مورد نظر زیبایی و حس مطبوعی را برای افراد ایجاد می‌کند. در نتیجه احساس آرامش و حس لذت از محیط به کمک این سایبان چتری ویلا کاربری این اماکن را بیشتر مورد توجه قرار می‌دهد.
  • استفاده بهینه از فضا و امکان گذاشتن هر مدل میز و مبل و صندلی زیر سایبان

قیمت و نحوه خرید سایبان ویلایی چتری

جهت اطلاع از قیمت این نوع سایبان می توانید با کارشناسان دیجی سایبان تماس بگیرید.

انواع سایبان ویلایی با قیمت های متنوع و شرایط خرید مناسب
انواع سایبان ویلایی با قیمت های متنوع و شرایط خرید مناسب

معرفی سایبان حیاط

همیشه در ویلاها، مشاغل صنعتی از حیاط‌های بسیار بزرگی برخوردار خواهید بود که در باران و یا آفتاب استفاده از این حیاط برای افراد کمی سخت و غیر قابل تحمل خواهد بود . اما واحد تولیدی ما همیشه به فکر حال خوب مشتریان خود بوده است، از این رو اقدام به تولید طرح های بسیار ناب و با کیفیتی برای سایبان حیاط نموده است که دارای طرفداران بسیار زیادی بوده است و زیبایی فضا را چندین برابر خواهد کرد. اگر قصد خرید سایبان برای حیاط خود را دارید نگران قیمت نباشید. کافی است با دیجی سایبان تماس بگیرید و شرایط خرید را جویا شوید.

انواع سایبان های مورد استفاده برای حیاط

سایبان دستی – سایبان برقی – سازه کششی – سقف برقی متحرک – سایبان چتری- سایبان دوطرفه – سایبان تک محوره

مزیت های سایبان ها برای حیاط

  • ایجاد جایگاهی مضاعف برای اشیاء و محافظت از آن در برابر باد ، باران و نور خورشید
  • کنترل نور خورشید در چهارفصل سال و تبدیل محیط به مکانی دنج و لذت بخش
  • مقاوم در برابر باران و برف و ایجادی فضایی زیباتر
  • طراحی سازه منحصر به فرد و متاسب با فضای ویلای شما
  • ایجاد کمترین ستون در فضای موجود و ایجاد بیشترین فضا زیر سایبان
  • استفاده از پارچه با کیفیت خارجی در صورت درخواست کارفرما
خرید انواع سایبان حیاط با تنوع و کیفیت بالا
خرید انواع سایبان حیاط با تنوع و کیفیت بالا

توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و ویلاتوبساز در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

ساخت ویلا همکف

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *