ویلای چوبی کوچک

ویلای چوبی کوچک


ویلای چوبی کوچک

ویلای چوبی کوچک با سقف و سقف شیبدار شاید بتوان به زیبایی طراحی ویلا و تزئین کرد. به خصوص طراحی با استفاده از مواد چوبی و رنگ های مشکی این ویلای چوبی را زیبا و اسرارآمیز می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، این  طرح های چوبی کوچک با مفهوم Loft را ببینید . آن را بررسی کنید!

ویلای چوبی کوچک
ویلای چوبی کوچک

نما

نما به روشی ساده طراحی شده است. و بعد از رفتن به راه پله ورودی، تراس هایی وجود دارد. لامپ های مناسب را برای روشنایی فضای باز نصب کنید.

ویلا چوبی
ویلا چوبی

ورود به نمای

پس از ورود به این ویلای چوبی، تمام فضای داخلی را در یک نگاه خواهید دید. یک اتاق نشیمن برای اولین بار، یک آشپزخانه، یک اتاق غذاخوری و یک حمام وجود دارد. و اتاق خواب طبقه دوم را با طراحی ساده و لهجه مینیمالیستی خواهید دید.

داخل ویلا چوبی
داخل ویلا چوبی

هال

اتاق نشیمن با قرار دادن مبلمان مناسب به زیبایی طراحی شده است. می توانید یک قفسه آویز بسازید که برای قفسه کتاب استفاده می شود یا زیور آلات مورد علاقه خود را به نمایش می گذارد. فرش را زیر قسمت نشیمن اضافه کنید تا جلوه ای خیره کننده و گرم داشته باشید.

هال چوبی
هال چوبی

ناهارخوری

میز ناهارخوری با وجود اینکه فضای کمی دارد، نزدیک پنجره قرار می گیرد. این باعث می شود که بتوانید از غذاها و مناظر بیرون لذت ببرید. نور مناسبی مانند فانوس یا نور رشته ای را در این قسمت قرار دهید.

میزغذاخوری چوبی
میزغذاخوری چوبی

آشپزخانه

طراحی با حرف L، آشپزخانه در پشت پله قرار داده شده است اما، با استفاده از طراحی و دکوراسیون مناسب، آشپزخانه برای فعالیت های آشپزی احساس راحتی می کند. نصب لامپ های خوب برای روشنایی فضای آشپزخانه را فراموش نکنید.

آشپزخانه چوبی
آشپزخانه چوبی

اینها  طراحی ویلای چوبی چوبی با مفهوم Loft  هستند که می توانند در ویلای چوبی اجرا شوند و شما را الهام بخش کنند. امیدواریم از این مقاله لذت ببرید. همگی روز خوبی داشته باشید.

ساخت ویلا در زمین باغی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *