نقشه ویلا سه خوابه

نقشه ویلا سه خوابه


نقشه ویلا سه خوابه به همراه توضیحات + عکس

نقشه ویلا سه خوابه طراحی ویلا با اندازه کوچک ظاهری جذاب دارد. این ویلا مجهز به امکانات کامل است تا بتوانید عملکرد آن را به حداکثر برسانید. این ویلا تصور یک ویلا جذاب و همچنین جالب را ارائه می دهد. چیدمان مناسب اتاق می تواند جلوه ویلا را زیبا و همچنین منحصر به فرد جلوه دهد. برای جزئیات بیشتر طرح طراحی ویلا کوچک قابل زندگی با ۳ اتاق خواب را  می توانید در زیر مشاهده کنید!!

نقشه ویلا سه خوابه
نقشه ویلا سه خوابه

طراحی نما

ظاهر نمای این ویلا ترکیب جالبی از رنگ ها را ارائه می دهد. ترکیب رنگ های خاکستری و نارنجی جلوه ای منحصر به فرد را به ویلا می دهد. این ویلا همچنین سنگ های طبیعی را ارائه می دهد که روی قطب های ویلا قرار می گیرند تا بتوانند حس طبیعی بودن را ایجاد کنند. این صخره طبیعی می تواند حس منحصر به فرد بودن ویلا را ایجاد کند و به نقاط صوتی تبدیل شود.

نما ویلا سه خوابه
نما ویلا سه خوابه

طراحی نما چپ

در نمای ویلا در سمت چپ ساختمان هایی نمایان می شود که از خطوط ساختمانی ساده استفاده می کنند. این ویلا همچنین رنگ های روشن را با هم ترکیب کرده تا جذاب و زیبا به نظر برسد. در گوشه ای از ساخت ویلا سنگ های طبیعی قرار داده شده است، بنابراین دیدن آن منحصر به فرد به نظر می رسد. این ویلا همچنین دارای پنجره های شیشه ای بزرگ با استفاده از قاب های مشکی است که زیبا به نظر می رسد.

نما ویلا
نما ویلا

طراحی ویلا مناسب

برای ظاهر ویلا ، سمت راست ویلا شبیه ویلا ای است که نردبانی با ابعاد کوچک دارد و به نرده مشکی مجهز شده است تا بتواند جلوه ظرافت و مینیمالیستی را به شما القا کند. این ویلا همچنین مجهز به درهای شیشه ای بزرگ با استفاده از قاب های مشکی ظریف و مدرن است.

نما ویلا
نما ویلا

پلان طبقه

این ویلا کوچک شامل:

  1. – ایوان
  2. – هال
  3. – اتاق غذاخوری و آشپزخانه
  4. – حمام
  5. – ۳ خوابه

نقشه ویلا سه خوابه

وام ساخت ویلا در روستا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *