نقشه ویلا 90 متری

نقشه ویلا 90 متری


نقشه ویلا ۹۰ متری

نقشه ویلا ۹۰ متری که با مفهومی به سبک ویلا های کشاورزی ساخته شده است مطمئناً فضای آرامش بخشی را ارائه می دهد نه تنها این، با چندین اتاق ساخته شده از کانسپت های فضای باز، به تصور یک ویلا دلپذیر و راحت برای استراحت یا جمع شدن نیز می افزاید.

<yoastmark class=

نقشه نمای ویلا ۹۰ متری

نمای بیرونی ویلا با سبک معمولی ویلا شیک به نظر می رسد نه تنها این، با یک ویلا ساخته شده در ۲ طبقه، این طراحی ویلا دارای چندین اتاق است که در فضای باز قرار دارند.

<yoastmark class=

پلان طبقه ویلا ۹۰ متری

در این ویلا ۳ اتاق خواب وجود دارد که یک اتاق خواب در طبقه اول و سپس ۲ اتاق خواب در طبقه دوم قرار گرفته است برای جزئیات بیشتر، می توانید پلان طبقه بالا را ببینید.

پلان طبقه ویلا 90 متری
پلان طبقه ویلا ۹۰ متری

هال

اتاق نشیمن در فضای باز با اتاق ناهار خوری و آشپزخانه. نگران نباشید، می توانید از یک نرده بلند به عنوان مانعی بین اتاق نشیمن و بیرون استفاده کنید.

بنابراین، با ماندن در اتاق نشیمن و لذت بردن از منظره بیرون، ایمن خواهید بود و احساس راحتی خواهید کرد.

اتاق خواب

در اینجا ما یک اتاق خواب در طبقه اول را انتخاب می کنیم. اتاق خواب دارای سقفی شیبدار از راه پله است. اما، می‌توانید با استفاده از قسمت شیب‌دار برای مکان مطالعه یا استفاده از آن برای آویزان کردن تلویزیون به دیوار، به زیبایی طراحی کنید.

آشپزخانه

حتی اگر آشپزخانه در یک منطقه با یک اتاق نشیمن در فضای باز قرار دارد، طراحی مرتب به نظر می رسد و برای پخت و پز احساس راحتی می کند. می توانید فضای آشپزخانه را با مواد چوبی به زیبایی طراحی کنید.

حمام

حمام بین دوش و قسمت خشک جدا است. از درب کشویی در مواد شفاف برای لهجه جادار استفاده کنید. سپس، مثل همیشه یک چیدمان خوب برای یک حمام دنج داشته باشید.

که  ۹۰ متر مربع ویلا | ویلا مزرعه با ۳ اتاق خواب و پلان طبقه  که می تواند در ویلا اجرا شود و شما را الهام بخش کند. امیدواریم از این مقاله لذت ببرید. همگی روز خوبی داشته باشید.

امیدواریم این ایده های ویلا برای کسانی از شما که به دنبال ایده و الهام در مورد ایده های داخلی ویلا هستند مفید باشد. ما آرزو می کنیم که در ساخت ویلا رویایی خود راحت تر باشید. فراموش نکنید که آن را با اقوام و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

پیمانکاری ساخت ویلا رامسر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *