ویلا خاکستری مدرن

طراحی ویلا ویلا خاکستری مدرن ای با طراحی مینیمالیستی همیشه ترجیح داده می شود زیرا بی انتها به نظر می رسد. این یکی از ایده های ویلا با ظاهر مینیمالیستی با رنگ خاکستری است که زیبا و چشمگیر به نظر می رسد. برای جزئیات، ایده های طراحی ویلا خاکستری ساده و کوچک را بررسی کنید.

طراحی نمای ویلا

این ویلا دارای نمایی با طراحی ساده با استفاده از سبک مینیمالیستی با انتخاب رنگ خاکستری است که ظاهر ویلا را مرتب می کند. ساخت ویلا علاوه بر این، ستون هایی که از آجر و لمس سنگ طبیعی استفاده می کنند، تغییراتی ایجاد می کنند که باعث می شود این ویلا خسته کننده به نظر نرسد.

طراحی سقف

برای طراحی سقف، این ویلا از مدل سقف تخت در ایوان جلویی خود استفاده کرده است که با سبک مینیمال آن هماهنگی کامل دارد. در مورد سقف اصلی، آن را شیب دار ساخته اند تا در هنگام بارندگی به تخلیه آب به درستی ادامه دهد و نشتی را به حداقل برساند.

در شیشه ای

اگرچه این ویلا کوچک است، اما جزئیات متعددی دارد که باعث می‌شود اتاق بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر برسد. یک درب شیشه ای بزرگ نیز وجود دارد که می تواند به صاحب ویلا اجازه دهد تا از یک منظره جذاب از داخل ویلا لذت ببرد.

آشپزخانه سفید ساده

طراحی آشپزخانه این ویلا بیشتر با رنگ سفید تسلط دارد که فضای اتاق را وسیع تر می کند. یک بافت منحصر به فرد روی دیوار پشتی وجود دارد که باعث می شود آشپزخانه با وجود سفید بودن یکنواخت به نظر نرسد. علاوه بر این، انباری نیز وجود دارد که از درب سفید کوچک و سبک کلاسیک استفاده می کند.

ایده حمام

قسمت بعدی حمام است. این طرح حمام با انواع نقوش بر روی دیوارها و کف ظاهر می شود. سپس، مبلمان زیاد در این اتاق باعث می شود فضا همچنان راحت باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *