نقشه ویلا شمال

نقشه ویلا شمال طراحی این خانه دو طبقه ظاهری طبیعی و منحصر به فرد دارد. طراحی ویلا این خانه دو طبقه نیز مجهز به امکانات کامل است تا بتواند آسایش را برای صاحبان خانه فراهم کند. این خانه در صورت استفاده برای شما که در حومه شهر هستید مناسب است. خانه هایی که از این طرح دو طبقه استفاده می کنند مطمئناً برای خانواده های پرجمعیت قابل استفاده هستند.

طراحی نما

ظاهر نمای این خانه ظاهری جذاب در ساخت ویلا دارد. این خانه همچنین دیوارهایی را با مواد چوبی اجرا می کند تا ظاهر آن را طبیعی تر کند. این خانه همچنین مجهز به درهای چوبی و پنجره های شیشه ای با استفاده از قاب های چوبی است. همچنین می توانید از رنگ سفید استفاده کنید تا ظاهر جذاب تر شود.

نقشه ویلا مازندران

برای نمای جانبی خانه، یک ساختمان ساده با استفاده از مواد چوبی به نظر می رسد تا بتواند ظاهر را جذاب تر و منحصر به فرد کند. خانه ای که از این طرح طبقه دوم استفاده می کند برای شما جالب به نظر می رسد.

طراحی سقف خانه 

ظاهر سقف این خانه، سقف را با مدل سقف شیروانی اجرا می کند تا بتواند از نشتی جلوگیری کند و فضای خانه را خنک تر کند. این خانه از سقفی با رنگ خاکستری استفاده می کند تا ظاهر شیک و مدرنی داشته باشد. نمای خانه اگر از بالا مشاهده شود ساختمان خانه جذاب به نظر می رسد.

طرح طبقه همکف 

برای تقسیم اتاق از طبقه همکف خانه شامل یک اتاق نشیمن با ظاهری مینیمال و شیک به منظور ایجاد راحتی برای شما، یک آشپزخانه با حرف L شکل برای به حداکثر رساندن کارکرد آن، یک گاری برای استفاده وسیله نقلیه شخصی خود را پارک کنید

نقشه ویلا گیلان

پلان طبقه دوم 

در مورد تقسیم بندی خانه در طبقه دوم، شامل یک اتاق خانوادگی است که می توان از آن برای جمع شدن با سایر اعضای خانواده استفاده کرد تا راحت به نظر برسد، یک اتاق خواب با اندازه ای که به اندازه کافی جادار باشد تا شما را راحت کند، یک حمام. با امکاناتی که به اندازه کافی جادار هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *