نقشه ویلا روف گاردن

نقشه ویلا روف گاردن طراحی ویلا ویلا روف گاردن با اندازه کوچک می تواند الهام بخش شمایی باشد که به دنبال ایده برای ساخت ویلا روف گاردن کوچکی هستید. ویلا روف گاردن با طراحی طبقه اول ظاهری ساده دارد تا بتواند فضا را مرتب و زیبا کند. شما می توانید این طراحی ویلا روف گاردن را برای کسانی از شما که در مناطق شهری و روستایی زندگی می کنند اعمال کنید. برای جزئیات بیشتر ایده های طراحی ویلا روف گاردن های کوچک یک طبقه با عرشه سقف را  می توانید در زیر مشاهده کنید!!

طراحی ویلا روف گاردن

در نمای این ویلا روف گاردن از رنگ سفید استفاده شده است تا ظاهر را جذاب‌تر کند. می توانید چوب و همچنین سنگ های طبیعی را در نمای ویلا روف گاردن بمالید تا ظاهری طبیعی و منحصر به فرد به نظر برسد. ساخت ویلا همچنین می توانید یک باغچه کوچک در جلوی ویلا روف گاردن با بتن درست کنید تا مرتب به نظر برسد.

طراحی سمت ویلا روف گاردن


برای نمای جانبی این ویلا روف گاردن طراحی ساده ای دارد. یک تراس با اندازه کوچک وجود دارد که می توانید از آن برای پذیرایی از مهمانانی که می آیند استفاده کنید. برای جذاب‌تر جلوه دادن آن می‌توانید گیاهان سبزی را که در گلدان‌ها قرار می‌گیرند قرار دهید تا مرتب به نظر برسند.
طراحی اتاق نشیمن 
 
وارد ویلا روف گاردن شوید، یک اتاق نشیمن با یک مبل تختخواب شو سفید و بالش های رنگ روشن وجود دارد که می تواند ظاهر را جذاب کند. اتاق نشیمن نیز مجهز به یک پنجره بزرگ است تا نور ورودی به ویلا روف گاردن را به حداکثر برساند.

طراحی اتاق ناهار خوری 


در کنار اتاق نشیمن یک اتاق ناهار خوری وجود دارد و آشپزخانه در یک اتاق قرار دارد بنابراین راحت تر است.
در مورد این آشپزخانه از یک ست آشپزخانه سفید و مشکی استفاده کنید تا بتواند ظاهری شیک و مرتب داشته باشد.

طراحی اتاق خواب 


برای این اتاق خواب غلبه رنگ سفید دارد به طوری که می تواند ظاهر را جذاب کند. استفاده از تشک های سفید و قهوه ای می تواند ظاهر را مدرن جلوه دهد. اتاق خواب نیز مجهز به کمد لباس سفید است.

ویلا با تم رنگ آبی

ساخت ویلا روی استخر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *