نقشه ویلا با سقف شیبدار

تنظیم طراحی ویلا با آب و هوا و موقعیت مکانی بسیار مهم است زیرا می تواند راحتی مالک را افزایش دهد. نمونه های طراحی زیر ایده هایی برای خانه های گرمسیری است که فضای خنک و گرمی دارند. برای جزئیات بیشتر در مورد طراحی خانه، طراحی خانه ساده استوایی کوچک با سقف هرمی را بررسی کنید.

طراحی نمای خانه

نما بخش مهمی برای طراحی جذاب است زیرا جلویی دارد و برای هر کسی که آن را می بیند به یک اثر تبدیل می شود. این طراحی خانه به سبک استوایی با ترکیب سنگ های طبیعی بر روی دیوارها ظاهری تازه دارد. علاوه بر این، افزودن یک باغ در یک فضای کوچک برای ایجاد یک جزئیات متمایز بسیار مهم است.

طراحی سقف شیبدار

آنچه در مورد طراحی خانه های گرمسیری در ساخت ویلا جالب است، استفاده از سقف هرمی است که برای به حداکثر رساندن عملکرد کلی خانه بسیار مهم است. این سقف هرمی دارای ۴ ضلع است که می تواند جلوی وزش باد را از جهات مختلف بگیرد تا ساختمان امن بماند. علاوه بر این، این مدل سقف بلند نیز می تواند با آب و هوا سازگار شود.

برای مثال، وقتی هوا گرم است، خانه همچنان فضایی راحت با هوای خنک در داخل خواهد داشت.

طراحی پلان خانه

برای پلان طبقه تفصیلی، چندین قسمت مانند اتاق نشیمن، اتاق خانواده، آشپزخانه، ۳ اتاق خواب، منطقه لباسشویی و حمام وجود دارد. علاوه بر این، این خانه دارای یک باغ سرپوشیده، باغ جلویی و باغ پشتی نیز می باشد. این باغ‌ها فضای استوایی را به‌علاوه برخی گیاهان خاص، عالی‌تر می‌کنند.

جزئیات اندازه

این طراحی خانه از جلو کوچک به نظر می رسد زیرا عرض آن ۶ متر است. با این حال، طراحی کشیده به پشت باعث می شود این خانه همچنان دارای امکانات راحت باشد. برای جزئیات اندازه هر اتاق در این خانه می توانید در تصویر بالا مشاهده کنید.

مقاله : اتاق خواب زیر شیروانی

ساخت ویلا در زمین

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *