طراحی ویلا نئوکلاسیک

طراحی ویلا طراحی ویلا نئوکلاسیک ما خوشحالیم که الهام بیشتری برای طراحی خانه در اختیار شما قرار می دهیم. یکی از آنها طراحی ویلا نئوکلاسیک ۶۰ متری توسط Obra ni Juan است. این خانه دلیلی برای شگفت زده کردن مردم دارد. خانه در یک زمین کوچک ساده اما دنج با نمای بیرونی زیبا و داخلی با امکانات کامل به نظر می رسد. در این خانه دو اتاق خواب، یک اتاق نشیمن، یک آشپزخانه، یک اتاق غذاخوری و … وجود دارد.

طراحی نمای ویلا نئوکلاسیک

این ویلا نئوکلاسیک طراحی ساده ای دارد. ساخت ویلا با ویژگی های ایوان جلو و مدل های ستونی که دروازه ای زیبا را تشکیل می دهند جمع و جور به نظر می رسد. نمای خانه بسیار سبک و با رنگ بژ روشن و سنگ تخته سنگ در دیوار پایینی است. ترکیبی عالی از رنگ های خنثی و سنگ طبیعی به خوبی با گیاهان اطراف خانه ترکیب می شود.

نمای گوشه

این خانه دارای یک پایه کف است که چندین اینچ از سطح زمین بالاتر است. ظاهری بلند و محکم به خانه می دهد. این خانه دارای سقف لگنی است که به طراحی کلی می افزاید. علاوه بر این، طراحی بیرونی به‌خوبی برنامه‌ریزی شده به نظر می‌رسد و برای هر کسی که آن را می‌بیند، حسی خانگی دارد.

ویژگی های بیرونی

این خانه با وجود اندازه کوچکش بسیار راحت و با قیمت مناسب به نظر می رسد. این خویلا نئوکلاسیک دارای پنجره های منحصر به فرد و یک ایوان است که طراحی را کامل می کند. یک ایوان یا ایوان جلویی وجود دارد تا فضای زندگی در فضای باز بیشتری به ساکنان بدهد.

طراحی فضای نشیمن

اتاق های اصلی این خانه مانند اتاق نشیمن، آشپزخانه و اتاق غذاخوری دارای مفهومی باز هستند.
اتاق نشیمن با یک پارتیشن به شکل یک بخش تلویزیون محدود شده است که آن را از سایر قسمت ها جدا می کند.

طراحی فضای ناهار خوری

درست در پشت اتاق نشیمن، یک اتاق غذاخوری و آشپزخانه خواهید دید. ناهار خوری در نزدیکی پنجره قرار می گیرد تا دید به حداکثر برسد و حس فضا ایجاد شود. فضای ناهار خوری دارای یک میز چوبی با روکش شیشه ای است که می تواند شش نفر را همزمان در خود جای دهد.

طراحی آشپزخانه اپن

آشپزخانه در این خانه باز است. از آنجایی که آشپزخانه به شکل L است و رو به اتاق دیگری است، جادار و دلباز به نظر می رسد. رنگ های چوبی و مشکی این آشپزخانه با رنگ های سفید اتاق در تضاد است. این برای پر کردن کابینت بالایی با وسایل آشپزخانه کافی است.

ایده های طراحی اتاق خواب

در این ویلا نئوکلاسیک دو اتاق خواب وجود دارد . یکی از آنها اتاق خوابی دارد که شبیه این است. اتاق خواب دارای یک تخت کم ارتفاع است که بر ارتفاع اتاق تاکید می کند و فضایی مطبوع ایجاد می کند. علاوه بر تخت، اتاق خواب می تواند شامل یک کمد لباس و یک گوشه دنج باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *