نقشه ویلا بومی

نقشه ویلا بومی با وجود اینکه طراحی ویلا این خانه به سبک مدرن شروع به ظهور کرده‌اند، بسیاری از مردم هنوز از طرح‌های خانه بومی استفاده می‌کنند که ظاهری گرم‌تر و خانگی‌تر دارند. با این حال، برای ارائه یک لمس شیک، نقشه خانه بسیار مهم است. برای ایده های نقشه که می توانید از آنها به عنوان الهام استفاده کنید، نقشه خانه بومی با عرشه شیک (۹۰ متر مربع طبقه همکف) ۳ خوابه را بررسی کنید .

نقشه نمای خانه بومی

نقشه این خانه به سبک بومی با استفاده از تسلط بر نمای بیرونی به نظر می رسد. علاوه بر این در ساخت ویلا چندین دیوار نیز با استفاده از سنگ طبیعی ساخته شده است تا ساختار محکم باقی بماند. برای قسمت ایوان، نقشه این خانه به گونه ای ساخته شده است که در هنگام بارندگی ایمن تر باشد.

نقشه سقف

برای طراحی سقف، این خانه از مدل سقف شیبدار با ظاهری ساده استفاده می کند اما برای هماهنگی با این مدل خانه بومی بسیار عالی به نظر می رسد. جدا از آن، یک عرشه پشت بام نیز وجود دارد که می تواند به عنوان یک منطقه کاربردی توسط مالک استفاده شود، مانند یک فضای آرامش بخش با خانواده با فضای باز.

نقشه اتاق نشیمن

برای جزئیات طراحی داخلی، طراحی این خانه ظاهری دارد که سبک مدرن و بومی را به طور همزمان ترکیب می کند. استفاده از یک لمس مدرن را می توان از استفاده از پنجره های شیشه ای و همچنین برخی از مبلمان موجود در آن مشاهده کرد. اما هنوز یک لمس بومی وجود دارد که روی دیوارهایی که از بامبو استفاده می کنند دیده می شود.

طراحی اتاق غذاخوری و آشپزخانه

جدای از اتاق نشیمن، یک اتاق ناهار خوری وجود دارد که با میز چوبی و صندلی های سفید رنگ جذاب به نظر می رسد. علاوه بر این، در منطقه نزدیک میز بار نیز وجود دارد که می تواند به عنوان پارتیشن بین آشپزخانه و اتاق غذاخوری استفاده شود.

نقشه پلان طبقات

این خانه دارای یک طبقه همکف به مساحت ۹۰ مترمربع با چندین اتاق در آن است. در میان آنها یک اتاق نشیمن، اتاق ناهار خوری، آشپزخانه، حمام، منطقه لباسشویی، و همچنین ۳ اتاق خواب راحت وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *