اتاق خواب زیر شیروانی

این خانه کوچک دارایطراحی ویلا مینیمالیستی است که می تواند حس یک خانه مینیمالیستی و مدرن را القا کند. این خانه اگرچه متراژ کوچکی دارد، مجهز به امکانات کامل است تا مطمئناً بتواند آسایش را برای صاحبان خانه فراهم کند. این خانه همچنین دارای یک اتاق خواب است که در زیر شیروانی قرار دارد تا بتواند راحتی را برای صاحبان خانه فراهم کند.

ظاهر نمای این خانه دارای خطوط ساختمانی ساده است. این خانه از رنگ خاکستری روشن استفاده می کند بنابراین راحت و مدرن به نظر می رسد. مجهز به حصار چوبی که به موازات هم چیده شده است تا بتواند ظاهر را مرتب جلوه دهد. خانه مجهز به درهای چوبی و پنجره های شیشه ای در ساخت ویلا است.

طراحی اتاق نشیمن 

 

وارد خانه شوید، یک اتاق نشیمن با استفاده از یک مبل تختخواب شو با مواد درجه یک تیره وجود دارد تا راحت و ظریف به نظر برسد. اتاق نشیمن نیز مجهز به آینه ای با طراحی زیبا است. اتاق نشیمن همچنین مجهز به یک پنجره شیشه ای با اندازه کافی بزرگ است تا نور ورودی را به حداکثر برساند.

طراحی تراس 

از تراس خانه با اندازه کافی بزرگ می توانید به عنوان مکانی برای استراحت در کنار خانواده استفاده کنید. در این تراس می توانید ست صندلی با متریال چوب قرار دهید که از ترکیبی از چوب سفید و چوب طبیعی استفاده شده است. علاوه بر این، می توانید صندلی های راحتی با کیفیت عالی قرار دهید.

طراحی اتاق خواب


اتاق خواب زیر شیروانی دارای اندازه ای است که به اندازه کافی جادار است تا بتوانید عملکرد آن را به حداکثر برسانید. این اتاق خواب دارای رنگ خاکستری مدرن است بنابراین راحت به نظر می رسد. پنجره های بزرگی وجود دارد تا نور و گردش هوا به داخل اتاق به حداکثر برسد.
پلان طبقه 
  • – ایوان
  • – هال
  • – اتاق غذاخوری و آشپزخانه
  • – حمام
  • – اتاق خواب

 

مقاله : نقشه ویلا با سقف شیبدار

ساخت ویلا در زمین شیب دار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *