طراحی ویلا 2 طبقه کوچک

طراحی ویلا 2 طبقه کوچک


طراحی ویلا ۲ طبقه کوچک

طراحی ویلا ۲ طبقه کوچک با استفاده از دو طبقه ظاهری زیبا و خنده دار دارد. این طراحی ویلا برای کسانی از شما که طراحی های زیبای ویلا را دوست دارند مناسب است. این ویلا طراحی جالب و منحصر به فردی دارد که می توانید آن را در زمین های محدود اجرا کنید. استفاده از طراحی ویلا دو طبقه می تواند استفاده از اتاق این ویلا را به حداکثر برساند.

<yoastmark class=

طراحی نمای ویلا

طراحی ویلا ۲ طبقه کوچک در ظاهر نمای این ویلا از ترکیب رنگی جالبی استفاده شده است. ظاهر نمای این ویلا خطوط ساختمانی ساده و محکمی را ارائه می دهد. استفاده از رنگ های سفید و نعنایی می تواند جلوه ویلا را جذاب و با طراوت جلوه دهد. علاوه بر این، استفاده از رنگ های روشن جلوه ویلا را بزرگتر نشان می دهد.

<yoastmark class=

طراحی ویلا مناسب

در ظاهر این ویلا مناسب، ویلا ای با خطوط ساختمانی ساده را اعمال می کند طراحی ویلا ۲ طبقه کوچک به نظر می رسد این ساختمان ویلا مجهز به باغچه کوچکی است که در پایین پنجره قرار داده شده است تا بتواند جلوه تازه ای به آن بدهد. این پارک همچنین بر روی سیمانی ریخته‌شده دراز قرار گرفته است تا بتواند جلوه‌ای تمیز به‌جای بگذارد.

طراحی ویلا مناسب 
طراحی ویلا مناسب

طراحی ویلا نمای دیگر

برای ظاهر ویلا ، این سمت چپ مانند یک ساختمان ویلا مجهز به درب چوبی محکم و طبیعی است. طراحی ویلا ۲ طبقه کوچک علاوه بر این، یک پنجره شیشه ای با اندازه کافی بزرگ با استفاده از یک قاب با رنگ سفید وجود دارد تا ظریف و جذاب به نظر برسد. وجود این پنجره می تواند نوری را که وارد اتاق ویلا می شود به حداکثر برساند.

طراحی ویلا نمای دیگر
طراحی ویلا نمای دیگر

طراحی سقف ویلا

از نظر ظاهری ویلا ، به نظر می رسد ویلا ای مرتب و جذاب باشد. سقف این ویلا از مدل سقف هرمی استفاده می کند که برای ویلا های مدرن مینیمالیستی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. سقف لیماسان با استفاده از رنگ سبز که می تواند جلوه جذاب و زیبایی را به شما القا کند.

طراحی سقف ویلا
طراحی سقف ویلا

طراحی مینی بالکن

این ویلا همچنین مجهز به بالکن با سایز کوچک است تا بتوانید از آن به عنوان محل تجمع خانواده استفاده کنید. بالکن مجهز به نرده ای به ارتفاع نیمی از ساختمان خاویلا ه است تا بتوانید صبح یا عصر منظره را ببینید. این حصار ویلا با مواد آهن سیاه ساخته شده است بنابراین زیبا به نظر می رسد.

طراحی مینی بالکن 
طراحی مینی بالکن

از اینکه وقت گذاشتید و ایده های طراحی ویلا کوچک دو طبقه با بالکن کوچک را مطالعه کردید متشکریم  . 

 امیدواریم این تصاویر برای کسانی از شما که به دنبال ایده و الهام برای طراحی و طرح ویلا کوچک هستند مفید باشد. امیدواریم این کار ساخت ویلا رویایی خود را برای شما آسان تر کند. فراموش نکنید که این مقاله را با هر کسی که ممکن است مفید باشد به اشتراک بگذارید.

ساخت ویلا در شمال

نقشه ویلا در شمال

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *