ویلا آبی

ویلا آبی که از این ظاهر زیبا استفاده می کند، جذاب و مینیمال به نظر می رسد. این ویلا از رنگ آبی روشن استفاده می کند تا بتواند جلوه ویلا را بزرگتر و زیباتر کند. این ویلا آبی امکانات کاملی نیز دارد تا بتواند کارکرد خود را به حداکثر برساند. اگر ویلا ای با اندازه کوچک دارید، این می تواند مرجعی برای کسانی از شما باشد که به دنبال ایده های طراحی ویلا هستند.

طراحی نما ویلا آبی

ظاهر نمای این ویلا دارای خطوط ساختمانی ساده است. این ویلا همچنین ترکیبی از آبی و سفید را ارائه می دهد تا بتواند جلوه ای زیبا و خنده دار را به نمایش بگذارد. این ویلا همچنین صخره های طبیعی با رنگ سفید را ارائه می دهد بنابراین جذاب به نظر می رسد. پله هایی وجود دارد که به عنوان دسترسی به ویلا استفاده می شود، بنابراین ظاهری مرتب دارد.

ویلا با رنگ آبی

برای ظاهر این ویلا نمای جانبی یک خط ساختمانی ساده ارائه می کند. ویلا مجهز به در و پنجره های شیشه ای بزرگ است. استفاده از یک قاب سفید به طوری که بتواند جلوه ای ظریف و مینیمال را ایجاد کند. این ویلا جلوه ای جذاب دارد و با ترکیب رنگ های جالبی نیز زیباست.

ویلا با تم رنگ آبی

 
در نمای جانبی ویلا مجهز به یک پنجره شیشه ای با اندازه بزرگ است تا نوری که به اتاق ویلا می رود به حداکثر برسد. پنجره این ویلا نیز دارای چهارچوبی با رنگ سفید است که ظاهری زیبا دارد. مشاهده ساخت ویلا با استفاده از سقف شیبدار به منظور به حداکثر رساندن طراحی ویلا .

طراحی تراس 


این دارای یک تراس با اندازه کافی بزرگ است تا بتوانید از آن به عنوان مکانی برای استراحت در کنار خانواده استفاده کنید. تراس این ویلا دارای یک صندلی با شکل حرف L است تا بتواند عملکرد خود را به حداکثر برساند. تراس این نیز مجهز به کاشی های کف به رنگ خاکستری روشن است و دارای نقش و نگار منحصر به فردی است.
طراحی آشپزخانه 
 

ویلا لاکچری این خانه دارای طراحی آشپزخانه با حرف L شکل است تا بتوانید عملکرد آن را به حداکثر برسانید. این آشپزخانه از ترکیب سیاه و سفید استفاده می کند تا جذاب و زیبا به نظر برسد. مجهز به پنجره‌های شیشه‌ای با اندازه کافی بزرگ برای به حداکثر رساندن نور ورودی به خانه.

نقشه ویلا روف گاردن

زمین برای ساخت ویلا در گیلان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *