نقشه سرایداری ویلا

هزینه ساخت یک خانه ویلایی نقشه سرایداری ویلا برای کسانی از شما که برای ساختن سرایداری  مشکل دارید، ممکن است این طرح را دوست داشته باشید زیرا می توان آن را در اندازه کوچک ساخت و هزینه کمتری نیز دارد. برای جزئیات و طرح‌های طراحی، ایده‌های طراحی سرایداری کوچک ۵×۶ M را با هزینه محدود بررسی کنید .

طراحی نمای سرایداری

این طراحی سرایداری کوچک دارای نمای ساده با برخی جزئیات رایج مانند وجود در و پنجره است که گردش خون را در سرایداری کوچک به حداکثر می رساند تا گرفتگی نشود. علاوه بر این، این طرح سرایداری دارای مدل سقف شیروانی است که با سبک سرایداری نه مینیمالیستی که دارد بسیار همخوانی دارد. نه تنها این، طراحی سقف شیروانی باعث صرفه جویی بیشتر در هزینه خواهد شد، زیرا نصب آسان تر و ارزان تر است.

طراحی اتاق نشیمن

برای ظاهر داخلی، این طراحی سرایداری دارای یک اتاق نشیمن کوچک است که با استفاده از لمس های مدرن زیبا به نظر می رسد تا زیبایی و راحتی مالک را افزایش دهد. طراحی خانه ویلایی ترکیب رنگ سفید با لمس رنگ چوب گرم می تواند فضایی خانگی را برای هرکسی که آن را اشغال می کند فراهم کند.

ناهارخوری و آشپزخانه

روبروی اتاق نشیمن، یک ناهار خوری با یک میز گرد وجود دارد که با صندلی های چوبی احاطه شده است که ظاهری ساده دارد اما شخصیتی قوی دارد. همچنین یک میز بار کوچک وجود دارد که فضای ناهارخوری و آشپزخانه را از هم جدا می کند.

طراحی اتاق خواب

این طراحی سرایداری کوچک فقط ۱ اتاق خواب برای صاحب دارد، بنابراین برای کسانی از شما که تنها هستید یا فقط با یک شریک زندگی می کنید مناسب است. ویلا lsf اتاق کوچکی که انتخاب رنگ مناسبی داشته باشد باعث می شود جادار و روشن به نظر برسد. اثاثیه زیادی به همراه نداشته باشید تا احساس تنگی و گرفتگی نکند.

طراحی پلان طبقات

برای اندازه ۵*۶ متر، این طرح سرایداری دارای چندین اتاق در خود است. یک اتاق نشیمن، ناهار خوری، آشپزخانه، حمام و اتاق خواب وجود دارد. جزئیات پلان و اندازه را در تصویر بالا مشاهده کنید.

خدمات ساخت ویلا در شمال

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *