طراحی خانه ۱۲۰ متری

هزینه ساخت خانه طراحی خانه ۱۲۰ متری با سایز ۱۱*۱۱ متر ظاهری زیبا و جذاب دارد. بنابراین برای کسانی از شما که به دنبال خانه ای با طراحی زیبا هستید، این می تواند الهام بخش باشد. ترکیب رنگ‌های جذاب می‌تواند جلوه جذابیت خانه را به شما بدهد. مجهز بودن به امکانات کامل آسایش را برای صاحبان خانه فراهم می کند.

طراحی نما خانه ۱۲۰ متری

ظاهر نمای این خانه خانه ای با طراحی جذاب و قابل تقلید آسان را ارائه می دهد. طرح ۳ بعدی ویلا ظاهر نمای خانه ای که ترکیبی از سنگ های زرد نرم و طبیعی را به کار می برد، می تواند تصور خانه ای جالب و خنده دار را القا کند. می توانید یک باغچه کوچک در جلوی خانه در تراس خانه اعمال کنید تا جلوه خانه را با طراوت جلوه دهد.

طراحی نما

در نمای خانه به نظر می رسد که در سمت چپ ساختمان نمایان می شود خانه هایی که از خطوط ساختمانی ساده استفاده می کنند می توانند این تصور را ایجاد کنند که خانه بزرگتر به نظر برسد. مجهز شدن به پنجره های شیشه ای بزرگ می تواند نوری را که وارد خانه می شود به حداکثر برساند. در پنجره های این خانه از قاب هایی با قاب سیاه و سفید استفاده شده است بنابراین جالب به نظر می رسد.

طراحی نما خانه 


در سمت راست خانه به نظر می رسد یک خانه مجهز به یک اسکله با اندازه نسبتا بزرگ است. پیمانکاری ویلا در کرج علاوه بر این، این خانه به درهای چوبی نیز مجهز است که جلوه خانه را طبیعی جلوه می دهد. سقف این خانه نیز با رنگ های روشن رنگ آمیزی شده است تا جلوه خانه را بامزه و جالب جلوه دهد.

پلان طبقه 

این خانه کوچک شامل:

  • – ایوان به ابعاد ۲ متر در ۱ متر 
  • – اتاق نشیمن با ابعاد ۳.۵ متر در ۳ متر
  • – اتاق غذاخوری و آشپزخانه با ابعاد ۵.۳ متر در ۳ متر 
  • – حمام به ابعاد ۲ متر در ۱ متر
  • – اتاق خواب ۱ با اندازه ۳ متر در ۳ متر
  • – اتاق خواب ۲ با اندازه ۳ متر در ۳ متر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *