ساخت ویلا استخردار کوچک

هزینه ساخت خانه ویلایی ساخت ویلا استخردار کوچک طراحی این ویلا کوچک ۲ طبقه شیک به نظر می رسد. مجهز بودن به استخر در حیاط ویلا ، مطمئناً باعث می شود که هرکسی احساس کند در ویلا خود برای استراحت و لذت بردن از محیط اطراف احساس می کند.

نما ساخت ویلا استخردار کوچک

طراحی در رنگ های سفید، این ویلا کوچک را خیره کننده و تمیز می کند. طرح ویلا حتی در طراحی ساده، استخر شنا در کنار محوطه ویلا قرار دارد. که بهترین استفاده برای یک نقطه خنک و آرامش است.

جزئیات اتاق نشیمن

مانند نمای بیرونی، فضای داخلی نیز در رنگ های سفید طراحی شده است تا ظاهری بزرگتر و تمیزتر داشته باشد. کف چوبی این ویلا نیز جلوه ای گرم می دهد. اتاق نشیمن را مجهز به یک شومینه است که در هنگام آمدن زمستان یا هوای بد به شما کمک می کند.

محوطه آشپزخانه

یک منطقه با یک اتاق نشیمن، آشپزخانه و اتاق ناهارخوری نیز به زیبایی طراحی شده است. قیمت ویلا پیش ساخته همچنان می توانید رنگ های سفید را با رنگ دیگری ترکیب کنید تا از لهجه یکنواخت جلوگیری کنید. یک پنجره در این قسمت ایجاد کنید تا از دود جلوگیری کند و گردش هوا را خوب کند.

اتاق خواب والدین

برای صرفه جویی در فضا، تشک بدون چارچوب تخت روی زمین قرار می گیرد. و شما می توانید به روش های مینیمالیستی برای یک اتاق خواب خیره کننده و راحت طراحی کنید. فرش را در اطراف اتاق خواب اضافه کنید تا حال و هوای بهتری داشته باشد و جلوه ای گرم ببخشید.

اتاق خواب زیر شیروانی

از قسمت زیر شیروانی برای یک مکان خصوصی یا اتاق خواب استفاده کنید. نیازی به قاب تخت نیست که این ناحیه را باریک کند. فقط تشک را روی زمین قرار دهید. در این قسمت پنجره ای برای تهویه خوب ایجاد کنید و نور بیرون را نیز به داخل بیاورید.

این ویلا ها ویلا ای کوچک با استخر برای داشتن فضایی آرام‌بخش هستند که می‌توانند در ویلا اجرا شوند و شما را الهام بخش کنند. امیدواریم از این مقاله لذت ببرید. همگی روز خوبی داشته باشید.

امیدواریم این ایده های ویلا برای کسانی از شما که به دنبال ایده و الهام در مورد ایده های داخلی ویلا هستند مفید باشد. ما آرزو می کنیم که در ساخت ویلا رویایی خود راحت تر باشید. فراموش نکنید که آن را با اقوام و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

اموزش ساخت خانه ویلا در

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *