ساخت سرایداری

هزینه ساخت ویلا از آنجایی که این یک نیاز اولیه برای همه است، داشتن مکانی برای زندگی البته بسیار مهم است. حتی اگر ساخت سرایداری کوچک باشد، تا زمانی که بتوان از آن برای استراحت استفاده کرد، پس مشکلی نیست. در زیر ایده های سرایداری کوچکی آورده شده است که می توانید با هزینه کم راحت تر داشته باشید. برای جزئیات بیشتر، ایده های ساده سرایداری کوچک برای حداقل بودجه را بررسی کنید .

طراحی نمای ساخت سرایداری

برای نمای جلویی، این طرح سرایداری ظاهری ساده با ایوانی کوچک مجهز به سقف گالوالوم سبکتر دارد. طراحی پلان ویلا یک در و پنجره اصلی در جلو وجود دارد که به ساخت سرایداری احساس سرزندگی بیشتری می دهد.

نمای ساخت سرایداری

از بغل دیده می شود، این سرایداری کوچک دارای سقف سوله ای است که فقط شیب مناسبی دارد که به نفع سرایداری خواهد بود. چرا این هست؟ زیرا هنگام بارندگی، آب می تواند بهینه تر جریان یابد و نشت ساخت سرایداری را به حداقل برساند.

طراحی داخلی سرایداری

ساخت در زمین شیبدار با ورود به سرایداری، اتاق بزرگی وجود دارد که می توان از آن به عنوان یک فضای کاربردی مانند فضای نشیمن، ناهار خوری و حتی فضای خواب استفاده کرد. مالک می تواند از مبلمانی استفاده کند که در زمان چیدمان انعطاف پذیرتر باشد تا در صورت نیاز ارائه شود.

علاوه بر این، مالک در انتخاب جزئیات همسان نیز هوشمند است تا سرایداری بد به نظر نرسد. ال اس اف کف خاکستری با دیوار ناتمام مطابقت دارد و مرتب و زیبا به نظر می رسد. وقتی مالک بودجه بیشتری دارد، شاید بتواند تکمیل اتاق را به حداکثر برساند.

طراحی حمام سرایداری

نه تنها یک اتاق، این سرایداری یک حمام کوچک نیز دارد که می توان آن را با توالت، سینک و دوش پر کرد. چیدمان هوشمند حداکثر فضا و راحتی را برای مالک فراهم می کند.

ساخت ویلا در زمین خارج بافت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *