عکس طراحی ویلا کوچک

عکس طراحی ویلا کوچک


نقشه ویلا ۴۰ متری

نقشه ویلا ۴۰ متری این ویلا کوچک دارای مساحت نقشه ویلا ۴۰ متری است، بنابراین شما باید بتوانید طوری ترتیب دهید که صفحه نمایش گسترده تر به نظر برسد و زمین موجود را به حداکثر برساند. با استفاده از طراحی ویلا و چیدمان مناسب می توان جلوه ویلا را وسیع تر جلوه داد و راحتی را برای صاحبان ویلا  فراهم کرد. استفاده از رنگ سفید در ویلا  نیز می تواند احساس آرامش بیشتری به ویلا بدهد.

نقشه ویلا 40 متری
نقشه ویلا ۴۰ متری

طراحی نما ۴۰ متری

ظاهر نمای این ویلا این تصور را دارد که ویلا مدرن و مرتب به نظر می رسد. استفاده از رنگ سفید می تواند احساس آرامش بیشتری در ویلا ایجاد کند. برای اینکه یکنواخت به نظر نرسید می توانید سنگ های طبیعی را که در کنار ویلا یا قسمت بین سقف ویلا اعمال می شود ارائه دهید تا منحصر به فرد و طبیعی به نظر برسد.

طراحی نما 40 متری
طراحی نما ۴۰ متری

طراحی اتاق نشیمن ۴۰ متری

با یک اتاق نشیمن که از یک مبل تختخواب شو به رنگ صورتی استفاده می کند، وارد ویلا شوید که می تواند تصور خنده دار را ایجاد کند. اتاق نشیمن نیز مجهز به میزی با ظاهری مدرن و مینیمال است. برای ایجاد ظاهر زیبا، اتاق نشیمن به پرده هایی با ترکیب آبی و سفید نیز مجهز شده است.

طراحی اتاق نشیمن 40 متری
طراحی اتاق نشیمن ۴۰ متری

طراحی اتاق ناهار خوری

علاوه بر اتاق نشیمن، یک اتاق ناهار خوری و آشپزخانه با اندازه مینیمالیستی وجود دارد. این اتاق غذاخوری از صندلی هایی با رنگ های گرم استفاده می کند. ترکیب رنگ کرم و چوب طبیعی می تواند راحتی را برای شما فراهم کند. در مورد این آشپزخانه، از یک ست آشپزخانه با ظاهر مدرن تری استفاده شده است.

طراحی اتاق ناهار خوری 
طراحی اتاق ناهار خوری

طراحی اتاق خواب

این اتاق خواب جادار می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا بتواند راحتی را برای شما فراهم کند. اتاق خواب مجهز به تشکی با ترکیب سفید و خاکستری است که استفاده از آن راحت به نظر می رسد. علاوه بر این، یک کمد به عنوان فضای ذخیره سازی با اندازه کافی بزرگ نیز وجود دارد.

طراحی اتاق خواب 
طراحی اتاق خواب

پلان طبقه 

این ویلا کوچک شامل:

  • ایوان
  • هال
  • اتاق غذاخوری و آشپزخانه
  • حمام

 

نقشه 40 متری ویلا
نقشه ۴۰ متری ویلا

خوابه 

از اینکه برای خواندن عکس طراحی ویلا کوچک نقشه ویلا ۴۰ متری ساده با ۲ اتاق خواب وقت گذاشتید متشکریم.  امیدواریم این تصاویر برای کسانی از شما که به دنبال ایده و الهام برای طراحی و طرح ویلا کوچک هستند مفید باشد. امیدواریم این کار ساخت ویلا رویایی خود را برای شما آسان تر کند. فراموش نکنید که این مقاله را با هر کسی که ممکن است مفید باشد به اشتراک بگذارید.

هزینه ساخت ویلا چوبی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *