کاشی بین کابینتی سه بعدی

کاشی بین کابینتی سه بعدی


کاشی بین کابینتی سه بعدی

کاشی ها یکی از مواد تزئیناتی ساخت ویلا است که به صورت صفحه های با ضخامت کم تولید می شود این مواد ساختمانی به عنوان یک پوشش دهنده بین کابینت ها و قفسه های آشپزخانه استفاده می شود. کاشی ها از موادی همچون خاک رس، سیمان، شیشه، سرامیک و … ساخته شده اند.

ویلا پیش ساخته دوبلکس

کاشی بین کابینتی سه بعدی
کاشی بین کابینتی سه بعدی

یکی از مزایای کاشی ها، مقاومت بسیار بالای آن در برابر حرارت، رطوبت، سایش  است. بنابراین، کاشی ها برای پوشش دادن به مکان هایی با تردد بالا، همچون آشپزخانه بسیار مناسب هستند.

انواع کاشی بین کابینتی سه بعدی
انواع کاشی بین کابینتی سه بعدی

کاشی بین کابینتی سه بعدی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند که به راحتی با هر نوع دکوراسیونی سازگار هستند. طرح‌های کلاسیک و سنتی، طرح‌های مدرن و ابتکاری، طرح‌های چوب و سنگ و غیره از جمله مواردی هستند که در این محصول به کار رفته و قیمت کاشی بین کابینتی سه بعدی نیز بر اساس کلاسیک بودن و مدرن بودن متغییر است.

انواع کاشی بین کابینتی سه بعدی

کاشی بین کابینتی سه بعدی یکی از کاشی‌های ساختمانی است که در ایران تولید می‌شود و به دلیل طرح‌های زیبا و کیفیت بالای آن‌ها، به یکی از محبوب‌ترین برندهای کاشی در ایران تبدیل شده است.

کاشی بین کابینتی سه بعدی
کاشی بین کابینتی سه بعدی

شرکت سازند کاشی بین کابینتی سه بعدی محصولات خود را در انواع طرح های محبوب تولیدکرده است. ازجمله آنها می توان به الگوهای زیبا و متنوعی اشاره کرد که در طیف گسترده ای از سبک ها و رنگ ها ارائه می شوند. این ویژگی ها در قیمت کاشی بین کابینتی سه بعدی تاثیرگذار است. برخی مدل های محبوب کاشی بین کابینتی سه بعدی عبارتند از:

  • طرح های چوبی طراحی ویلا: این طرح ها با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته ایجاد شده اند و به صورت واقعی به نظر می رسند. وهمینطور باعث می شوند که کابینت ها جذاب تر به نظر برسد.
  • طرح های سنگی: این طرح ها نیز بسیار دلربا هستند و به صورت بلوک های سنگی طراحی شده اند. با استفاده از این کاشی ها محیط بین کابینت دلباز تر به نظر می آیند.
  • طرح های سه بعدی: این طرح ها با استفاده از تکنولوژی سه بعدی ایجاد شده اند و به صورت طرح های خلاقانه و جذابی طراحی شده اند. این طرح ها به فضای زیبایی و عمق بیشتری می بخشند.
  • طرح های گل و گیاهی: این طرح ها با استفاده از ترکیباتی از گل ها، گیاهان و الگوهای طبیعی طراحی شده اند و به صورت طرح هایی زیبا و جذابی ارائه می شوند. با استفاده از این طرح ها می توانید یک فضای طبیعی و شاداب در داخل آشپزخانه یا محیط کار خود ایجاد کنید.
    با توجه به اینکه بازار کاشی و سرامیک در هر کشوری متفاوت است و عواملی مانند کیفیت، طراحی، اندازه، جنس و مدل کاشی و سرامیک،نرخ ارز و …در قیمت کاشی بین کابینتی سه بعدی اثر دارد.

تنوع رنگ ومدل در کاشی بین کابینتی سه بعدی همیشه باعث شده قیمت کاشی بین کابینتی سه بعدی را متغیر نشان دهد.

ویژگی کاشی بین کابینتی سه بعدی
ویژگی کاشی بین کابینتی سه بعدی

ویژگی کاشی بین کابینتی سه بعدی

ضخامت کمتر نسبت به برخی از کاشی‌های دیگر سبب شده تا قیمت کاشی بین کابینتی سه بعدی معقول تر باشد همچنین بریدن آنها در اندازه‌های مختلف، برای نصب و تعویض به راحتی قابل استفاده هستند و همین باعث شده که مورد رضایت بیشتر مشتریان قرار گیرد. همچنین، طراحی سطح کاشی بین کابینتی سه بعدی به گونه‌ای است که اجازه می‌دهد که برش آن به راحتی انجام شود، بنابراین می‌توان آن را برای پروژه‌های مختلفی استفاده کرد.

کاشی بین کابینتی سه بعدی
کاشی بین کابینتی سه بعدی

ویژگی اصلی این نوع کاشی، وزن کم آن است که به همین دلیل می‌تواند برای  سطوحی که بار معینی را نمی‌توانند تحمل کنند. مانند دیوارهای سبک، مناسب باشند. علاوه بر این، کاشی بین کابینتی سه بعدی به دلیل طراحی زیبا و رنگ‌های متنوعی که دارد، به عنوان یک روش جذاب برای تزئینات نیز استفاده می‌شود. به همین دلیل، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای جلوه دادن به نمای کابینت است.

کاشی بین کابینتی سه بعدی
کاشی بین کابینتی سه بعدی

یکی دیگر از مزایای کاشی بین کابینتی سه بعدی این است که آن را به راحتی می‌توان تمیز کرد و نگهداری کرد. به دلیل خصوصیات ضد رطوبت و ضد قارچی آن، برای مدت طولانی قابل استفاده کرد.

villato

هزینه ساخت ویلا پیش ساخته

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *