کاشی بین کابینتی طرح آجر

کاشی بین کابینتی طرح آجر


کاشی بین کابینتی طرح آجر

کاشی بین کابینتی و اجر به عنوان یکی از مهمترین عناصر در طراحی آشپزخانه شناخته می‌شود از رو شما میتوانید قیمت آجر نسوز  را اینجا ببنید.

این نوع کاشی در ویلا پیش ساخته برای پوشش دادن دیوارهای بین کابینت ‌ها و زیر و روی میز آشپزخانه کاربرد دارد و به عنوان یکی از عناصر تزئینی و همچنین حفاظتی آشپزخانه بسیار مهم است.

بنابراین قیمت کاشی بین کابینتی طرح آجر بسته به ضرورت آن در اولویت اصلی قرار نمی گیرد؛ زیرا افراد به هر نحوی به وجود این محصول در بین کابینت های خود نیاز دارند.

کاشی بین کابینتی طرح آجر
کاشی بین کابینتی طرح آجرکاشی بین کابینتی طرح آجر

انواع کاشی بین کابینتی طرح آجر

انواع کاشی بین کابینتی عبارتند از:

  • سرامیک: یکی از رایج‌ترین نوع کاشی بین کابینتی است که در بازار یافت می‌شود این نوع کاشی از مواد غیر قابل حرارت تشکیل شده است و به راحتی با تمیزکاری قابل نگهداری است. قیمت کاشی بین کابینتی طرح آجر مدل سرامیکی در شرایط مقایسه با نمونه های دیگر مناسب است.
  • پورسلن: این نوع کاشی از جنس سرامیکی است، اما دارای یک لایه پورسلن است که آن را به یک محصول مقاوم در برابر آب و حرارت تبدیل می‌کند. پورسلن به کار رفته در تولید، سبب افزایش جزیی قیمت کاشی بین کابینتی طرح آجر خواهد شد.
  • موزاییک: این نوع کاشی‌ها از قطعات کوچک سرامیکی یا شیشه‌ای تشکیل شده است که باعث تولید یک طرح چشمگیر و زیبا می‌شوند.
  • پارکت: این نوع کاشی با ظاهری شبیه به چوب طراحی شده و به راحتی قابل نصب و نگهداری است.
  • سنگی: این نوع کاشی‌ها از سنگ‌های مختلفی مانند سنگ مرمر، گرانیت و تراورتن ساخته شده است و به دلیل ظاهری طبیعی‌شان، مورد توجه طراحان آشپزخانه هستند. با توجه به استفاده از سنگ های زینتی مانند تراورتن و مرمر، قیمت کاشی بین کابینتی طرح آجر نمونه سنگی آن زینتی محسوب می شود.
انواع کاشی بین کابینتی طرح آجر
انواع کاشی بین کابینتی طرح آجر

مزایای کاشی بین کابینتی طرح آجر

استفاده از کاشی بین کابینتی طرح آجر به عنوان یکی از عناصر طراحی آشپزخانه، دارای مزایای زیادی است که این مزیت ها پوشش دهنده قیمت کاشی بین کابینتی طرح آجر هستند.

کاشی بین کابینتی طرح آجر به دلیل طرح و رنگبندی خاص خود، ظاهری بسیار زیبا و جذاب به در ساخت ویلا آشپزخانه می‌بخشد.

برای پوشش دادن دیوارهای آشپزخانه که با آب و رطوبت در ارتباط هستند کاشی بین کابینتی طرح آجر مناسب تراست.

علاوه براین کاشی بین کابینتی طرح آجر، در برابر حرارت نیز مقاوم است و به همین دلیل می‌تواند به عنوان پوششی مناسب برای پشت میز آشپزخانه باشد.

به دلیل مقاومت بالای کاشی بین کابینتی طرح آجر در برابر شکستن، خراشیدن و سایر آسیب‌ها، دوام بالایی دارد. در صورتی که بخواهید طرح آشپزخانه خود را تغییر دهید، می‌توانید کاشی بین کابینتی طرح آجر را با آنچه که به سلیقه شما می‌خورد و بر اساس قیمت کاشی بین کابینتی طرح آجر تعویض کنید.

مزایای کاشی بین کابینتی طرح آجر
مزایای کاشی بین کابینتی طرح آجر

با توجه به جنس و ساختار کاشی بین کابینتی طرح آجر، این نوع کاشی دارای استحکام و پایداری بالایی است و به همین دلیل برای طولانی مدت استفاده از آن بدون نیاز به تعویض و با حفظ کیفیت، مناسب بوده و ضرورت ندارد که بعد از یک مدت کوتاهی ملزم به پرداخت قیمت کاشی بین کابینتی طرح آجر شوید.

کاشی بین کابینتی طرح آجر به دلیل طرح‌های متنوع و رنگبندی‌های مختلف، قابل استفاده در هر سبک دکوراسیونی است، از جمله دکوراسیون کلاسیک، مدرن و روستیک.

کاشی بین کابینتی طرح آجر به عنوان یکی از عناصر دکوراتیو آشپزخانه، دارای مزایای بسیاری است که می‌تواند برای هر شخصی که به دنبال طراحی زیبا ومدرن آشپزخانه خود بوده، مناسب باشد.

طراحی ویلا

نکات لازم در نصب کاشی بین کابینتی طرح آجر

در نصب کاشی بین کابینتی طرح آجر (به عنوان پشت پنل بین کابینت‌ها) رعایت کردن نکات زیر به همراه اطلاع از قیمت کاشی بین کابینتی طرح آجر می‌تواند موثر واقع شود:

قبل از شروع به کار باید یک نقشه کامل از نصب کاشی بین کابینتی طرح آجر را تهیه کرد. در این نقشه، باید ابعاد دقیق کابینت‌ها و فضای بین آن‌ها مشخص شود. بهتر است نصب کاشی را از پایین شروع کنید و به سمت بالا پیش بروید تا از خرابی و خطاهای محتمل جلوگیری شود.

کاشی بین کابینتی طرح آجر
کاشی بین کابینتی طرح آجر

برای نصب این مدل کاشی ها باید از چسب مناسب و با کیفیت استفاده کرد.

برای نصب کاشی باید کاشی‌ها را با ابعاد مناسب برش داد و مطابق با طرح پیش‌بینی شده قرار دهید. پس از قرار دادن کاشی‌ها در محل مناسب، باید آن‌ها را به کابینت‌ها محکم بچسبانید و اجازه دهید چسب کاملاً خشک شود. برای جلوگیری از ورود آب به محل نصب کاشی بین کابینتی طرح آجر، باید لبه‌های کاشی را با پوشش مخصوص نصب کنید.

ویلاتو بساز

ساخت ویلا پیش ساخته در مازندران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *