نقشه ویلا ۱۰۰ متری

نقشه ویلا ۱۰۰ متری ویلایی که از ظاهری مدرن استفاده میکند ۱۰۰ متری مساحت دارد، بنابراین دارای یک اندازه نسبتا بزرگ است. شما می توانید عملکرد آن را به حداکثر برسانید تا بتواند راحتی را برای صاحبان خانه فراهم کند. با ارائه نمایی مدرن از این خانه می توانید در مناطق روستایی و شهری بسازید.

هزینه ساخت ویلا

نقشه ویلا 100 متری
نقشه ویلا ۱۰۰ متری

طراحی نما ویلا ۱۰۰ متری

طراحی نما ویلا 100 متری
طراحی نما ویلا ۱۰۰ متری

نمونه طراحی ویلا باغ نمای ظاهری این خانه با استفاده از رنگ سفید و خاکستری طراحی خانه مدرنی را ارائه می دهد تا جذاب به نظر برسد. همچنین می توانید در نمای این خانه چوب طبیعی بزنید تا طبیعی تر به نظر برسد. علاوه بر این، وجود سنگ های طبیعی به طور فزاینده ای خانه شما را زیبا می کند.

طراحی اتاق نشیمن

طراحی اتاق نشیمن
طراحی اتاق نشیمن

با استفاده از یک مبل تختخواب شو با شکل حرف L وارد خانه شوید، یک اتاق نشیمن وجود دارد تا بتوانید عملکرد آن را به حداکثر برسانید. این اتاق نشیمن از یک مبل تختخواب شو با کیفیت عالی استفاده می کند بنابراین مطمئناً راحتی را برای شما فراهم می کند. علاوه بر این، اتاق نشیمن مجهز به تلویزیون متصل به دیوار است بنابراین فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد.

طراحی اتاق ناهار خوری

طراحی اتاق ناهار خوری
طراحی اتاق ناهار خوری

برای این اتاق ناهار خوری رو به درب شیشه ای است تا هنگام صرف غذا در کنار خانواده راحتی را فراهم کند. این اتاق ناهارخوری از صندلی هایی با متریال چوب استفاده می کند تا ظاهری طبیعی ایجاد کند. علاوه بر این، این اتاق ناهار خوری پس زمینه ای با رنگ های روشن ارائه می دهد.

طراحی اتاق خواب ویلا ۱۰۰ متری

طراحی اتاق خواب ویلا 100 متری
طراحی اتاق خواب ویلا ۱۰۰ متری

این اتاق خواب راحت دارای اندازه ای است که به اندازه کافی جادار است تا بتوانید عملکرد آن را به حداکثر برسانید. اتاق خواب با استفاده از تشک سفید در ترکیب با دیوارهای خاکستری جذاب به نظر می رسد به طوری که مدرن به نظر می رسد. علاوه بر این، فضای کاری با اندازه ای وجود دارد که به اندازه کافی عریض باشد تا بتواند راحتی را برای شما فراهم کند.

پلان طبقه ۱۰۰ متری

پلان طبقه 100 متری
پلان طبقه ۱۰۰ متری

برای تقسیم اتاق خانه مساحت ۱۰۰ متر مربع شامل یک تراس، اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری، آشپزخانه، ۳ اتاق خواب، ۲ حمام و رختشویخانه است که در پشت خانه قرار دارد تا تمیزتر و مرطوب نباشد.

پیمانکاری ساخت ویلا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *