طراحی ویلا ساده با قاب A منحصر به فرد

این ویلا ۱۲۰ متری که با طراحی ساده ساخته شده است، با قاب A خیره کننده به نظر می رسد. و رنگ محل اقامت را به شیوه ای مناسب و همچنین چشم نواز می کند. در اینجا طراحی ویلا ساده با قاب A منحصر به فرد است  . آن را بررسی کنید!

نقشه ساخت ویلا

ویلا 120 متری
ویلا ۱۲۰ متری

ویلا ۱۲۰ متری نمای این ساکن به نظر خیره کننده و مناسب برای زندگی آرام است. یک طرف دارای سقف قاب A و طرف دیگر دارای سقف ساده است. و پنجره های بزرگی وجود دارد که فضای داخلی مناسبی را به ارمغان می آورد.

تراس ویلایی

تراس ویلایی
تراس ویلایی

طراحی ویلای ۸۰ متری

تراس های بزرگی وجود دارد که برای یک اسکله یا کارکردهای دیگر عالی هستند. ویلا ۱۲۰ متری برای آن نیازی به چیزهای زیادی نیست، فقط مبلمان و گیاهان نشیمن ساده را برای محیطی تازه قرار دهید. علاوه بر این، یک حیاط کناری کوچک برای یک باغ مینیمال مناسب است. محیطی دلپذیر را در اطراف ویلا شما به ارمغان می آورد.

عکس هال پذیرایی

عکس هال پذیرایی
عکس هال پذیرایی

اتاق نشیمن که با اتاق غذاخوری ادغام می شود نیز برای اقامت خوب و دنج به نظر می رسد. ویلا ۱۲۰ متری فضای داخلی که از رنگ های روشن استفاده می کند، می تواند با رنگ های تیره در اتاق نشیمن ترکیب شود. از داشتن اثرات خسته کننده و یکنواخت جلوگیری می کند.

عکس اتاق خواب والدین

عکس اتاق خواب والدین
عکس اتاق خواب والدین

ترکیب مناسب در اتاق خواب اصلی باعث می شود که احساس راحتی در این منطقه خصوصی داشته باشید. و به حداقل رساندن وسایل نیز برای این اتاق خواب کار می کند. نورپردازی زیبا و مناسب را نصب کنید یا لامپ هایی را روی سقف نصب کنید تا لهجه ای جادار داشته باشید.

عکس اتاق خواب مهمان

عکس اتاق خواب مهمان
عکس اتاق خواب مهمان

استفاده از نشستن روی زمین به عنوان مفهوم اتاق خواب هیچ اشکالی ندارد. این باعث صرفه جویی در فضا می شود و برای یک اتاق خواب کوچک مناسب است. اما، یک اتاق خواب بزرگ نیز می تواند از این مفهوم استفاده کند. ویلا ۱۲۰ متری با قرار دادن تخت بدون قاب روی زمین، می توانید طراحی مناسبی در اطراف داشته باشید. یک میز یا کابینت کوچک در کنار تخت قرار دهید. این یک مکان راحت در ویلا به ارمغان می آورد.

غکس اتاق بچه

غکس اتاق بچه
غکس اتاق بچه

برای اتاق کودک، می توانید ابتدا آن را دوستانه و همچنین ایمنی طراحی کنید. با تخت مینی برای بچه ها، می توانید اتاق را یک اسباب بازی ایمن برای بچه ها نیز داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که وسایل یا چیزهای تیز زیادی را که به کودک آسیب می رساند قرار ندهید.

عکس آشپزخانه مدرن

عکس آشپزخانه مدرن
عکس آشپزخانه مدرن

یک چیدمان ساده و درست برای یک آشپزخانه خیره کننده و راحت دریافت کنید. برای میز آشپزخانه می توانید از خطی یا حرف L استفاده کنید. این باعث صرفه جویی در فضا می شود، علاوه بر این برای یک آشپزخانه کوچک. سپس از یک کابینت برای نگهداری استفاده کنید که آشپزخانه را مرتب کند.

عکس حمام ویلایی

عکس حمام ویلایی
عکس حمام ویلایی

ترکیبی از رنگ های روشن و تیره باعث می شود حمام خیره کننده به نظر برسد. به خصوص با مواد چوبی ضد آب، یک طراحی زیبا و خیره کننده حمام ایجاد می کند.

پیمانکار ویلا سازی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *