طراحی ویلا ۱۱۰ متری

طراحی ویلا ۱۱۰ متری با طراحی ساده می تواند ظاهر را جذاب و جذاب تر کند. با یک ویلا به اندازه کافی بزرگ، اندازه زمین می تواند ظاهر را زیبا کند و می توانید عملکرد آن را به حداکثر برسانید. اتاقی کاملاً کامل وجود دارد تا بتواند آسایش شما و خانواده تان را فراهم کند. برای جزئیات بیشتر. طرح طراحی ویلا سیمپل ویلا ۱۱۰ متری با ۳ اتاق خواب  در زیر مشاهده می کنید !!

هزینه ساخت ویلا ۷۰ متری

طراحی نما ویلا ۱۱۰ متری

ظاهر نمای این ویلا جلوه زیبایی را به نمایش می گذارد. ترکیب رنگ های همسان جلوه ای هنری می دهد. رنگ سفید با رنگ های طبیعی ترکیب شده تا جلوه ای منحصر به فرد و زیبا را ارائه دهد. مجهز به درهای چوبی و پنجره های شیشه ای با استفاده از قاب مشکی.

طراحی نمای ویلا مدرن
طراحی نمای ویلا مدرن

طراحی نمای مدرن ویلا

طراحی ویلا ۱۰۰ متری در سمت چپ ویلا ، ساختمان ویلا ساده ای را می بینید. مسیری وجود دارد که در سمت چپ ویلا به صورت متقارن ساخته شده است تا جلوه ای زیبا و منحصر به فرد به آن اضافه کند. این مسیر به رنگ سفید ساخته شده است تا مطابق با طراحی ویلا ای که اعمال می شود به نظر برسد.

طراحی نمای ویلا
طراحی نمای ویلا

طراحی نمای ویلا شیک

طراحی نمای ویلا شیک
طراحی نمای ویلا شیک

در سمت راست ویلا می بینید که این ویلا از چوب طبیعی استفاده می کند که به صورت عمودی چیده شده است تا بتواند ویلا را مرتب تر کند. این چوب طبیعی می تواند یک نکتۀ آوازی در ساخت ویلا باشد. همچنین می توانید یک باغچه کوچک در جلوی ویلا بسازید تا سبز به نظر برسد.

اتاق خواب ویلا ۱۱۰ متری

اتاق خواب ویلا 110 متری
اتاق خواب ویلا ۱۱۰ متری

برای تقسیم بندی اتاق ویلا اندازه ویلا ۱۱۰ متریشامل یک اتاق نشیمن با استفاده از یک مبل تختخواب شو به شکل حرف L، اتاق غذاخوری و آشپزخانه در یک اتاق هستند تا بتوانید عملکرد آن را به حداکثر برسانید، ۲ حمام با اندازه کافی بزرگ، اتاق رختشویی و ۳ اتاق خواب راحت.

پلان طبقه ویلایی

این ویلا ۱۱۰ متری شامل موارد زیر است:

پلان طبقه ویلایی
پلان طبقه ویلایی
  1. اتاق نشیمن به مساحت ۱۴ متر مربع
  2. اتاق غذاخوری و آشپزخانه به متراژ ۱۶ متر مربع
  3. ۲ حمام به مساحت ۴ متر مربع
  4. اتاق خواب ۱ با متراژ ۸ متر مربع
  5. اتاق خواب ۲ با متراژ ۱۳ متر مربع
  6. -اتاق خواب ۳ با متراژ ۱۲ متر مربع

قیمت پیمانکاری ویلا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *