دستمزد نصب کاشی و سرامیک

دستمزد نصب کاشی و سرامیک


دستمزد نصب کاشی و سرامیک

ساخت ویلا دستمزد نصب کاشی و سرامیک باید صراحتا بیان کنیم که یکی از پر کاربردترین مصالح ساختمانی در روند زیباسازی یک سازه، کاشی و سرامیک می باشد که امروزه جهت زیبا سازی بخش های مختلف یک ساختمان از انواع مختلف کاشی و سرامیک در ابعاد گوناگون استفاده می‌ کنند.

همین موضوع سبب شده تا میزان دستمزدی که جهت نصب کاشی و سرامیک از سوی افراد و اشخاص ماهر در این زمینه مطالبه شود، در رنج های گوناگون و متنوعی قرار بگیرد.

دستمزد نصب کاشی و سرامیک
دستمزد نصب کاشی و سرامیک

در رابطه با بیان دستمزد نصب کاشی و سرامیک باید عوامل و شرایط مختلفی را در نظر بگیرید.

زیرا هر کدام از این شرایط تاثیری بر روی میزان دستمزد دریافتی افراد می گذارد.

به طور مثال اگر شما بخواهید برای قسمت های خشک خانه خودتان که از هرگونه رطوبت در امان است، اقدام به نصب یک مدل از کاشی و سرامیک کنید عموماً میزان دستمزد آن در مقدار ۷۰ الی ۸۰ هزار تومان قرار می گیرد.

در کنار موضوعی بالا در برخی از شرایط به دلیل وجود رطوبت، افراد در این باره باید از یکسری مواد عایق بندی استفاده کنند تا تاثیر منفی رطوبت را بر روی کاشی و بخش های زیرین آن از بین ببرند.

دستمزد نصب کاشی و سرامیک
دستمزد نصب کاشی و سرامیک

هزینه نصب نصب کاشی

در چنین شرایطی به دلیل افزایش فعالیت کاری افراد متخصص، میزان دستمزدی که برای آن ها تعیین می گردد، عموماً در بازده ۸۰ الی ۱۱۰ هزار تومان بر اساس نصب کاشی در یک متر مربع تعیین می شود.

البته امروزه در کنار استفاده از ملات برای نصب کاشی و سرامیک از یکسری چسب های آماده و نیمه آماده جهت نصب و قرارگیری این دسته از مصالح استفاده می کنند که عموماً اینگونه فرایند تاثیری بر میزان دستمزد و هزینه نصب کاشی و سرامیک می گذرد.

تمامی کاشی و سرامیک هایی که به واسطه چسب آماده بر روی قسمت‌ یک دیواره و کف ساختمان ها نصب می شوند، دستمزد و اجرتی معادل ۷۵ الی ۹۵ هزار تومان را دارند.

میزان دستمزد بیان شده بر اساس متر مربع می باشد که عموماً در اثر افزایش میزان مساحت، امکان دارد که مقدار هزینه نصب افزایش یابد.

نصب و قرارگیری کاشی و سرامیک در برخی از محیط های خاص ممکن است با دشواری هایی روبرو باشد به همین خاطر افراد متخصص در این باره بر حسب میزان سختی و دشواری نصب انواع کاشی و سرامیک سعی می کنند یک میزان دستمزد عادلانه را برای فعالیت کاری خودشان در نظر بگیرند.

 نصب کاشی و سرامیک
نصب کاشی و سرامیک

هزینه نصب نصب سرامیک

به طور مثال برای زیباسازی فضاهای بین کابینت و یا قسمت های بالایی آشپزخانه که امکان دارد با سختی‌ ها و دشواری های متمایزی روبرو باشد، میزان دستمزدی که یک فرد در نظر می‌ گیرد، ۸۰ الی ۱۵۰ هزار تومان است.

طراحی ویلا البته هزینه نصب کاشی و سرامیک های ساده با کاشی و سرامیک های طرح دار کاملا متفاوت است که عموما این موضوع به خاطر احتیاط و دقتی است که اشخاص باید در زمان نصب و انجام پروژه های ساختمانی خود به آن توجه ویژه ‌ای را داشته باشند.

بدین ترتیب اگر یک فرد متخصص در رابطه با نصب کاشی و سرامیک های ساده و یا طرحدار توجه بالایی را داشته باشد و سعی نماید بر حسب یک تمرکز دقیق این فعالیت ساختمانی را پیش ببرد، دستمزدی معادل ۶۰ الی ۱۸۰ هزار تومان را دریافت می کنند.

هزینه نصب کاشی
هزینه نصب کاشی

البته عموماً میزان دستمزد دریافتی در رابطه با نصب کاشی و سرامیک های طرح دار با نوع ساده کاملا متفاوت است که عموما برای انواع طرح های برجسته و طرح پارکت میزان اجرت در مقدار ۱۴۰ تا ۱۸۰ هزار تومان است.

اما این مسئله برای سرامیک های ساده و کلاسیک کاملا متفاوت است و امروزه برحسب یک متراژ استاندارد، هزینه نصب انواع کاشی و سرامیک های ساده در حدود ۶۰ الی ۷۵ هزار تومان قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که بدانید برای یک سری از محیط های منحصر به فرد مانند کاشی کاری فضای داخلی استخر، سونا و جکوزی میزان دستمزد دریافتی افراد بر اساس لایه بندی قسمت های زیرین کاشی کاری می باشد که عموماً میزان دستمزد آن ها بر اساس یک پروژه عمرانی در حدود  ۱۸۰ الی ۲۸۰ هزار تومان است.

ویلای پیش ساخته

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *