نقشه ویلا 50 متری

نقشه ویلا 50 متری


نقشه ویلا ۵۰ متری

این یک نقشه ویلا ۵۰ متری کوچک محبوب است. البته داشتن یک ویلا دنج حتی با اندازه کوچک بسیار مهم در ساخت ویلا است. اینها ممکن است طرح های مورد نظر شما باشند که می توانند در نقشه ویلا ۵۰ متری ساخته شوند. برای جزئیات بیشتر، ایده طراحی نقشه ویلا ۵۰ متر مربع با عرشه سقف کوچک را بررسی کنید .

نقشه ویلا 50 متری
نقشه ویلا ۵۰ متری

طراحی نمای ویلا ۵۰ متری

برای نما، این طرح ویلا دارای مدلی جذاب با ظاهری مینیمالیست با جزئیاتی است که آن را زیباتر جلوه می دهد. در گوشه ویلا یک پنجره شیشه ای تعبیه شده که ویلا را مدرن تر و شیک تر می کند. همانطور که برای سایر مناطق، سنگ طبیعی نیز برای تأثیری تازه تر و طبیعی تر استفاده می شود.

طراحی نمای ویلا 50 متری
طراحی نمای ویلا ۵۰ متری

نمای کنار ویلا ۵۰ متری

برای نمای جانبی، این طرح ویلا دارای ارتفاعی است که موازی با محوطه ایوان است و باعث راحتی بیشتر مالک می شود. علاوه بر این، یک راه پله مارپیچ نیز وجود دارد که به عنوان دسترسی به منطقه عرشه پشت بام استفاده می شود. وجود این راه پله نیز جلوه جالبی به نمای بیرونی ویلا می بخشد.

نمای کنار ویلا 50 متری
نمای کنار ویلا ۵۰ متری

نمای عقب ویلا ۵۰ متری

برای نمای پشتی، این طرح ویلا با ارائه درب پشتی و پنجره هایی که اندازه های متفاوتی دارند، ظاهری ساده دارد. درب یک دسترسی اضافی به ویلا خواهد بود. علاوه بر این، پنجره ها می توانند گردش هوا را به حداکثر برسانند تا اتاق احساس گرفتگی نکند.

نمای عقب ویلا 50 متری
نمای عقب ویلا ۵۰ متری

طراحی سقف ویلا ۵۰ متری

برای طراحی سقف، این ویلا از مدل سقف سوله ای استفاده می کند که با ارتفاع های مختلف تعبیه شده است تا بعد جالبی در ظاهر نمای ویلا ایجاد کند. علاوه بر این، این طراحی ویلا همچنین دارای یک عرشه سقف کوچک است که به مالک اجازه می دهد تا از اوقات آرامش بیشتری لذت ببرد.

طراحی سقف ویلا 50 متری
طراحی سقف ویلا ۵۰ متری

طراحی پلان طبقات ویلا ۵۰ متری

این ویلا نقشه ویلا ۵۰ متری مربعی دارای چندین اتاق در آن است. یک اتاق نشیمن، ناهار خوری، آشپزخانه، اتاق مهمان و ۲ اتاق خواب وجود دارد. چیدمان مناسب باعث می شود این ویلا با وجود کوچک بودن احساس راحتی کند. پلان دقیق طبقات را در تصویر بالا ببینید.

طراحی پلان طبقات ویلا 50 متری
طراحی پلان طبقات ویلا ۵۰ متری

از اینکه برای مطالعه طراحی ویلا خیره کننده ویلا ۵۰ متری با عرشه سقف و ۲ اتاق خواب وقت گذاشتید، سپاسگزاریم . امیدواریم این تصاویر برای کسانی از شما که به دنبال ایده و الهام برای طراحی و طرح ویلا کوچک هستند مفید باشد. امیدواریم این کار ساخت ویلا رویایی خود را برای شما آسان تر کند. فراموش نکنید که این مقاله را با هر کسی که ممکن است مفید باشد به اشتراک بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *