دستمزد نصب نرده سنگی

دستمزد نصب نرده سنگی


دستمزد نصب نرده سنگی

ساخت ویلا امروزه برای قسمت‌ های مختلف راه پله های داخلی و خارجی ساختمان از یکسری نرده های سنگی زینتی استفاده می کنند.

به همین دلیل کاربرد این محصول در زیبا سازی بستر خارجی و داخلی ساختمان های ویلایی رو به افزایش است.

البته مهم ترین نکته در رابطه با نرده های سنگی، نصب آن ها می باشد که افراد متخصص از این جهت بتوانند انواع مختلف نرده های سنگی را بر اساس دکوراتیو یک ساختمان مورد نصب قرار بدهند.

دستمزد نصب نرده سنگی
دستمزد نصب نرده سنگی

باید در نظر داشته باشید که جهت نصب هر مدل نرده های سنگی توسط شخص متخصص، یک دستمزد معینی در نظر گرفته می ‌شود که عموما بر حسب سختی کار و دقتی که آن فرد در جهت نصب و قرارگیری نرده های سنگی رعایت می ‌کند، بیان می شود.

امروزه بر اساس سه معیار کلی میزان دستمزد نرده های سنگی تعیین می گردد.

معیار اول، کیفیت و البته جزئیاتی است که یک متخصص ماهر در جهت نصب نرده های سنگی باید به آن توجه ویژه ای را داشته باشد که در این باره باید بیان کنیم که میزان دستمزد نصب نرده های سنگی در مقدار ۹۵ الی ۱۱۰ هزار تومان قرار می ‌گیرد.

همچنین معیار دوم میزان سختی کار در جهت قرارگیری نرده های سنگی می باشد.

نصب نرده سنگی
نصب نرده سنگی

به طور مثال اگر شما یک طرح خاص و منحصر به فردی را انتخاب کرده باشید در این باره شخص متخصص باید احتیاط و دقت بالایی را در جهت نصب نرده های سنگی به کار بگیرد تا آن ‌ها را به دور از هر مشکل و بدون هیچ عیب و نقصی، به بهترین شکل ممکن مورد نصب قرار بدهد.

در این باره بر اساس میزان افزایش سختی کار، متخصصین نصب نرده های سنگی بر اساس یک ابعاد و متراژ معین دستمزدی در حدود ۱۱۰ الی ۱۳۵ هزار تومان را مطالبه می کنند.

اما در رابطه با معیار آخر شما دوستان عزیز باید بدانید که محیط نصب سازه نیز می ‌تواند تأثیر غیرمستقیمی بر میزان دستمزد دریافتی افراد بگذارد.

اگر محیط نصب سازه ها، در بخش های جانبی و یا قسمت ‌های بیرونی ساختمان قرار داشته باشد، عموماً به دلیل رعایت یکسری از شروط و افزایش مراقبت های ویژه، میزان اجرت مورد نظر اشخاص در بازده ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار تومان می باشد.

اما در برخی از مواقع ممکن است اشخاص به دلیل حرفه ای بودن و همچنین تخصص بالا، دستمزد بیشتری را جهت انجام فرآیند نصب نرده های سنگی طلب کنند.

نرده سنگی
نرده سنگی

طراحی ویلا در چنین شرایطی به طور کلی دستمزد انجام این فعالیت ساختمانی به طور میانگین برابر با ۱۱۵ هزار تومان می باشد.

البته یک شرط دیگری که می‌ تواند سبب تغییراتی در میزان دستمزد نصب نرده سنگی شود، تغییرات زمانی و فصلی می باشد.

به طور کلی فروردین ماه و اردیبهشت ماه امسال میزان دستمزد دریافتی نصب نرده های سنگی در وضعیت های کاملاً ساده و با کمترین میزان سختی کار در حدود ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان می باشد.

اما اگر محیط سازه سبب افزایش دشواری کار شود، دستمزد مورد مطالبه اشخاص در حدود ۱۱۰ الی ۱۳۰ هزار تومان است.

البته بهتر است که بدانید در برخی از مواقع نوع نرده های سنگی می توانند تغییراتی را بر روی دستمزد دریافتی ایجاد کند.

گابیون نرده سنگی
گابیون نرده سنگی

به طور مثال اگر نرده سنگی انتخابی در رسته نرده های سنگی زینتی قرار بگیرد، عموماً افراد متخصص باید زحمت بیشتری را در رابطه با نصب آن داشته باشند.

پس بدین شکل میزان دستمزد نصب نرده های سنگی زینتی و زیبا بر حسب هنری که اشخاص در این رابطه باید به کار بگیرند در در رنج۱۴۰ الی ۱۵۰ هزار تومان قرار می گیرد.

villatobesaz

بهترین سازنده ویلا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *