مرکز خرید عمده لوله فلکسیبل - تصویر 1


به گزارش گروه ساخت ویلا: انتخاب یک مرکز معتبر برای خرید لوله فلکسیبل و لوله فولادی برق، همیشه برای افراد استفاده‌کننده از این تجهیزات، اهمیت بالایی داشته است. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم تا علاوه‌بر معرفی یک مرکز معتبر و فعال در این زمینه به بیان برخی نکات مهم در زمان خرید این نوع لوله‌ها نیز بپردازیم.

معرفی یک مرکز معتبر برای خرید لوله فلکسیبل و لوله فولادی برق

نوین لوله، یکی از مراکز خرید لوله فلکسیبل، لوله فولادی برق، لوله‌های پلی آمید به صورت شاخه‌ای، لوله‌های خرطومی در سایزهای ۱۱ و ۱۳ و ۱۶، لوله‌های pvc و اتصالات لوله است. برای مقایسه قیمت تمام محصولات ما مانند قیمت لوله فلکسیبل برق، به سایت نوین لوله سری بزند.

مرکز خرید عمده لوله فلکسیبل – تصویر ۱

همچنین این شرکت به عنوان نماینده لوله‌های pvc سمنان، گلپایگان و خرطومی نسوز و داکت، نیز به حساب می‌آید. در واقع نوین لوله با داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه تولید این نوع تجهیزات، به خوبی نیاز مشتریان خود را شناخته و توانسته اعتماد بسیار خوبی از آن‌ها را به خود جذب کند.

آشنایی بیشتر با نوین لوله

نوین لوله، یکی از فعالان این صنعت در تولید لوله‌های PVC سه ستاره، لوله PVC ستاره سحر سمنان، لوله PVC برق خم سرد و گرم، لوله پلی آمید، خرطومی، لوله پلی‌اتیلن، لوله فولادی برق، جعبه تقسیم فلزی برق، لوله فلکسیبل و همچنین پخش اتصالات لوله برق است.

به همین خاطر این شرکت novinlooleh.com با استفاده از دستگاه‌های به‌روز و تکنولوژی در کار خود همیشه سعی بر تولید محصول باکیفیت و استاندارد کرده تا در ساخت انواع لوله در لاله زار تهران بهترین باشد.

مرکز خرید عمده لوله فولادی برق – تصویر ۲

این هم بدانید که نوین لوله، مشاوره در خرید محصولات را یکی از وظایف اصلی و مهم برای مشتریان خود می‌داند تا از قیمت و همچنین کیفیت محصولات مطمئن باشند.

نکات مهم در خرید لوله فلکسیبل و لوله فولادی برق

همان‌طور که می‌دانید برای خرید هر کالا یا تجهیزاتی، یکسری نکات وجود دارد که دانستن آن‌ها مهم است؛ بنابراین از مهم‌ترین نکات مهم در زمان خرید این نوع لوله‌ها باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • انعطاف‌پذیری، یکی از مهم‌ترین فاکتورها در خرید این محصولات است، چراکه این ویژگی سبب می‌شود تا لوله بدون آنکه آسیبی ببیند، در هر جهتی حرکت کند. چون این نوع لوله‌ها در فضاهای مختلف قرار می گیرند، باید بتوانند در هر محیطی شکل خود را حفظ کنند.
  • مقاومت بالای این نوع لوله‌ها نیز همواره مطرح است و به همین خاطر از این محصولات بیشتر در پروژه‌های عمرانی استفاده می‌کنند. به گونه‌ای که کابل و سیم های برق را درون آنها قرار داده و در داخل دیوار قرار می‌دهند.
  • فاکتور مهم دیگر در خرید لوله‌ها، عایق بودن است زیرا این لوله ها رطوبت را از خود دفع می‌کنند، به طوری که هیچگونه رطوبت و آبی به داخل لوله نفوذ نخواهد کرد. علاوه‌بر رطوبت، لوله‌های فلکسیبل عایق‌های بسیار مناسبی در برابر اشعه نور خورشید و سایر اشعه‌های مضر هستند.
  • از آنجایی که از لوله خرطومی برای حفاظت از کابل و سیم های برق استفاده می شود، لازم است که الکتریسیته آن نیز تخلیه شود. بنابراین، این لوله‌ها قابلیت تخلیه الکتریسیته را به‌طور خودکار دارند.
  • وزن سبک از دیگر ویژگی های بارز این لوله‌ها است تا بتوان از آن‌ها در حجم و طول زیاد استفاده کرد.
  • در نهایت این لوله‌ها طول عمرا بسیار بالایی دارند و به همین خاطر می‌توان از آن‌ها در مدت زمان بسیار طولانی، استفاده کرد.

در پایان

لازم به ذکر است که نمیتوان قیمت لوله فلکسیبل را به صورت قطعی بیان کرد، چراکه قیمت این نوع لوله‌ها به عواملی مانند نوع لوله (روکش‌دار یا بدون روکش بودن)، برند یا شرکت سازنده لوله فلکسی، سایز لوله، قیمت ارز، تعداد و متراژ لوله بستگی دارد.

مرکز خرید عمده لوله فلکسیبل و لوله فولادی برق – تصویر ۳

برهمین اساس، لوله‌های فلکسی در سایزهای مختلف و با متراژ ۲۵ متر تولید می‌شوند که قیمت آن‌ها را می‌توان چیزی در حدود ۴ تا ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفت که البته ممکن است با توجه به شرایط بازار تغییر هم بکنند.

در نهایت این هم بدانید که قیمت لوله فولادی برق و قیمت لوله برق گالوانیزه نیز به همین عوامل بستگی دارد و به طور دقیق نمی‌توان آن‌ها را ارزش‌گذاری کرد.

پس اگر شماهم قصد اطلاع از آخرین قیمت این نوع لوله‌ها را دارید یا به دنبال خریدی باکیفیت و مقرون‌به صرفه هستید، حتما با کارشناسان ما در نوین لوله تماس حاصل فرمایید.

توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و ویلاتوبساز در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *