نقشه ویلا 150 متری

نقشه ویلا 150 متری


نقشه ویلا ۱۵۰ متری

نقشه ویلا ۱۵۰ متری طراحی ویلا با سایز ۱۰*۱۵ متر دارای سایز وسیع است تا مطمئناً بتواند راحتی را برای شما فراهم کند. این ویلا بزرگ برای شما که خانواده پرجمعیتی دارید مناسب است. بنابراین اگر به دنبال الهام از ویلا با ظاهری مدرن و راحت هستید، می توانید از این الهام ویلا به عنوان مرجع استفاده کنید. برای جزئیات بیشتر طرح ویلا ییلاقی دنج ۱۰×۱۵ متری با ۳ اتاق خواب + پلان کامل را می توانید در زیر مشاهده کنید!!

نقشه ویلا 150 متری
نقشه ویلا ۱۵۰ متری

طراحی نما 

ظاهر نمای این ویلا ، طراحی ویلا را به رنگ سفید می‌دهد تا جلوه جذاب و مدرنی به آن بدهد. این ویلا همچنین از طراحی ویلا مینیمالیستی استفاده می کند تا ظاهری جادار نشان دهد. ترکیب رنگ سفید نیز جلوه ای مرتب و جادار می بخشد.

طراحی نما 
طراحی نما

طراحی شنا کوچک

این ویلا دارای یک استخر کوچک نیز می باشد تا بتوانید از آن به عنوان مکانی برای استراحت استفاده کنید. می توانید از این منطقه به عنوان مکانی برای جمع شدن با خانواده در تعطیلات آخر هفته استفاده کنید. استخر با اندازه کوچک اما با چیدمان ساده می تواند راحتی را برای صاحبان ویلا فراهم کند.

طراحی شنا کوچک
طراحی شنا کوچک

طراحی تراس 

این ویلا  علاوه بر داشتن یک استخر مینی، مجهز به یک تراس به اندازه کافی بزرگ است تا بتوانید از آن به عنوان محل تجمع خانواده استفاده کنید. این تراس مجهز به یک مبل تختخواب شو با رنگ قهوه ای طبیعی است تا هنگام دور هم جمع شدن با خانواده راحت به نظر برسد و گرما را به آن اضافه کند.

طراحی تراس 
طراحی تراس

طراحی سقف 

این ویلا با ابعاد ۱۰×۱۵ متر همچنین دارای عرشه سقفی است که به اندازه کافی پهن است تا بتوانید از آن به عنوان محل تجمع با خانواده استفاده کنید. می توانید یک نیمکت سفید که طراحی مینیمالیست مدرن دارد قرار دهید. علاوه بر این، یک ست صندلی با مواد چوبی راحت نیز وجود دارد.

طراحی سقف 
طراحی سقف

پلان طبقه 

این ویلا ۱۰×۱۵ متری شامل موارد زیر است:

  • – ایوان
  • – هال
  • – اتاق غذاخوری و آشپزخانه
  • – ۲ حمام
  • – ۳ خوابه

مینی استخر 

پلان طبقه 
پلان طبقه

ساخت ویلا زیبا در

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *