طراحی نمای ویلا 70 متری

طراحی نمای ویلا 70 متری


نقشه ویلا ۷۰ متری به همراه توضیحات و عکس

نقشه ویلا ۷۰ متری این سبک یک طراحی ویلا رویایی برای بسیاری از افراد با ظاهری ساده است و دارای یک منطقه کاربردی اضافی، یعنی عرشه سقف است که آن را برای ویلا  هایی که خیلی بزرگ نیستند مناسب می کند. برای این ویلا طراحی خود دارای ۷۰ متر مربع است که مجهز به ۳ اتاق خواب است. برای جزئیات، طراحی ویلا خیره کننده ۷۰ متر مربع با عرشه سقف و ۳ اتاق خواب را بررسی کنید.

نقشه ویلا 70 متری
نقشه ویلا ۷۰ متری

طراحی نمای ویلا ۷۰ متری

طراحی نمای این با ساختاری منظم ظاهری نمایان دارد و آن را تمیز و ظریف جلوه می دهد. علاوه بر این، این طراحی ویلا همچنین دارای یک عرشه سقف اضافی همراه با سقف سوله در قسمت های دیگر است.

طراحی نمای ویلا 70 متری
طراحی نمای ویلا ۷۰ متری

پلان ویلا ۷۰ متری

برای طراحی پلان طبقه، این ویلا ۷۰ متر مربعی دارای چندین اتاق است که راحت به نظر می رسند زیرا بسیار خوب سازماندهی شده اند. از جمله اتاق ها می توان به اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری، آشپزخانه، حمام عمومی، حمام اختصاصی و ۳ اتاق خواب اشاره کرد. پلان و اندازه دقیق طبقه را در تصویر بالا مشاهده کنید.

پلان ویلا 70 متری
پلان ویلا ۷۰ متری

طراحی اتاق نشیمن ۷۰ متری

برای فضای داخلی، طراحی این ویلا ظاهری مدرن و سبکی ظریف دارد. یک اتاق نشیمن کوچک وجود دارد که با پنجره‌های بزرگ اطراف آن همچنان جادار به نظر می‌رسد. برای دنج نگه داشتن چیزها، مالک می تواند برای سایه بیشتر پرده اضافه کند.

طراحی اتاق نشیمن 70 متری
طراحی اتاق نشیمن ۷۰ متری

محل غذاخوری ویلا ۷۰ متری

برای مناطق دیگر، یک ناهار خوری وجود دارد که دارای مدل های مبلمان به سبک کلاسیک است که آن را لوکس و خسته کننده نمی کند. برخی از تزئینات با کنده کاری های زیبا برای این منطقه عالی خواهد بود.

محل غذاخوری ویلا 70 متری
محل غذاخوری ویلا ۷۰ متری

طراحی اتاق خواب

در مورد یکی از طراحی های اتاق خواب، این یک سبک زیبا با لمس مدرن است که آن را جذاب تر می کند. پنجره های بزرگ نیز باعث می شود این اتاق بهترین نور را در طول روز داشته باشد و حداکثر گردش هوا را ایجاد کند.

طراحی اتاق خواب
طراحی اتاق خواب

از اینکه برای مطالعه طراحی ویلا خیره کننده ۷۰ متر مربع با عرشه سقف و ۳ اتاق خواب وقت گذاشتید، سپاسگزاریم . امیدواریم این تصاویر برای کسانی از شما که به دنبال ایده و الهام برای طراحی و طرح ویلا کوچک هستند مفید باشد. امیدواریم این کار ساخت ویلا رویایی خود را برای شما آسان تر کند. فراموش نکنید که این مقاله را با هر کسی که ممکن است مفید باشد به اشتراک بگذارید.

ساخت ویلا چوبی با قیمت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *