سرامیک دیواری طرح سنگ

سرامیک دیواری طرح سنگ


سرامیک دیواری طرح سنگ

سرامیک دیواری با طرح سنگ، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های دیوارپوش در دکوراسیون داخلی منازل و محیط‌های تجاری است. این نوع سرامیک‌ها به دلیل ظاهر زیبا و طبیعی که دارند، معمولاً در سرویس‌های بهداشتی، آشپزخانه‌ها و حمام همچنین برای پوشش دادن به دیوارهای خارجی ساختمان‌ها استفاده می‌شوند.
هزینه ساخت ویلا فلت ۱۴۰۲ طرح سنگ در سرامیک دیواری باعث می‌شود که دیوار شبیه به سنگ طبیعی باشد.

قیمت سرامیک دیواری طرح سنگ، و شرایط مراقبت از آن مناسب است. همچنین، سرامیک دیواری با طرح سنگ، در برابر رطوبت، حرارت، خش و ضربه مقاومت بیشتری نسبت به دیوارهای معمولی دارد.
در بازار، انواع مختلفی از سرامیک دیواری با طرح سنگی متفاوت وجود دارد که در انتخاب آن باید به انواع مختلف طرح‌ها، رنگ‌ها و ابعاد دقت کرد و با توجه به سبک دکوراسیون داخلی و نیازهای محیط، گزینه‌ای مناسب انتخاب کرد.

سرامیک دیواری طرح سنگ
سرامیک دیواری طرح سنگ

تفاوت سرامیک دیواری با طرح سنگ با دیوارهای سنگی طبیعی

تفاوت سرامیک دیواری با طرح سنگ با دیوارهای سنگی طبیعی، به علت استفاده از مواد مختلف و روش‌های نصب متفاوت، از جمله مواردی است که می‌توان به شرح زیر به آن پرداخت:

  • طراحی ویلا ۱۲۰ متری هزینه: قیمت سرامیک دیواری طرح سنگ نسبت به دیوارهای سنگی طبیعی کمتراست. زیرا مواد استفاده شده در ساخت آن از قبیل سرامیک، از مواد اولیه دردسترس تری تشکیل شده است.

وزن: دیوارهای سنگی طبیعی به دلیل وزن بالای خود، نیاز به تقویت بیشتری دارند و برای نصب آن‌ها، باید پایه و سازه قوی‌تری را فراهم کرد که هزینه براست. در حالی که قیمت سرامیک دیواری طرح سنگ از نظر نصب به دلیل وزن سبک‌تر خود، نصب آسان‌تری دارد و برای نصب آن‌ها نیاز به سازه قوی‌تری نیست.

  • زمان نصب: نصب دیوارهای سنگی طبیعی نیاز به زمان بیشتری دارد زیرا برای نصب آن‌ها نیاز به برش و شکل‌دهی به سنگ‌های طبیعی و تعیین شیب و شکل می‌باشد. در حالی که نصب سرامیک دیواری با طرح سنگ به دلیل روش‌های نصب ساده‌تر، زمان کمتری را در بر می گیرد.
  • ظاهر: سرامیک دیواری با طرح سنگ می‌تواند ظاهر زیبا و مشابه دیوارهای سنگی طبیعی را دارد و در کنار آن دارای طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی است که می‌تواند به راحتی با سلیقه‌های مختلف سازگار شود.
  • کاربردهای متنوع: سرامیک دیواری با طرح سنگ می‌تواند در دکوراسیون داخلی و خارجی، در انواع محیط‌ها از جمله اتاق خواب، حمام، آشپزخانه، سالن، فضای باز و… استفاده شود.
  • نگهداری و تعمیرات: سرامیک دیواری با طرح سنگ نیاز به نگهداری و تعمیرات کمتری دارد و برای تمیز کردن آن کافیست از مواد شوینده عادی استفاده شود. در حالی که دیوارهای سنگی طبیعی نیاز به تعمیرات و نگهداری بیشتری دارند.

 

سرامیک دیواری طرح سنگ
سرامیک دیواری طرح سنگ

برای انتخاب و قیمت‌گذاری سرامیک دیواری با طرح سنگ، ابتدا باید به نیاز و سبک دکوراسیون محیط توجه کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید یک دکوراسیون مینیمالیستی داشته باشید، سرامیک دیواری با طرح سنگ‌های کوچک و زمینی مانند سنگ‌های گرانیت مناسب خواهد بود. اگر شما در یک منطقه با اقلیم سرد زندگی می‌کنید، سرامیک دیواری با طرح سنگ‌های سرد و خنک مانند سرامیک‌های سرامیک آبی یا خاکستری مطابق با دکوراسیون داخلی شما می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

در مورد قیمت‌گذاری، باید توجه داشت که قیمت سرامیک دیواری طرح سنگ بستگی به متراژ محل نصب، کیفیت سرامیک، طرح و سبک آن دارد. قیمت سرامیک‌ دیواری طرح سنگ ممکن است تا چند برابر ارزان‌تر یا گران‌تر از سرامیک‌های دیواری ساده باشد.

سرامیک طرح سنگ
سرامیک طرح سنگ

برخی از کاربردهای سرامیک با طرح سنگ در دکوراسیون داخلی و خارجی عبارتند از:

۱- کفپوش: سرامیک با طرح سنگ معمولاً در کف‌های سالن، پذیرایی، سرویس بهداشتی و آشپزخانه کاربرد دارد. این مواد از دوام بالایی برخوردارند و به عنوان یک کفپوش دائمی و زیبا برای منازل و محیط‌های تجاری مناسب هستند.

۲- دیوارپوش: سرامیک با طرح سنگ در دیوارپوش‌های حمام، آشپزخانه و اتاق نشیمن کاربرد دارد. این مواد به دلیل مقاومت بالا در برابر آب و سایش، به عنوان یک دیوارپوش مناسب برای این مناطق شناخته شده‌اند.

۳- پله‌ها: سرامیک با طرح سنگ معمولاً برای پوشش پله‌ها استفاده می‌شود. این مواد دارای سطح ضد لغزش هستند و به عنوان یک راه حل دائمی و زیبا برای پوشش پله‌ها مناسب هستند.

۴- برای نمای خارجی: سرامیک با طرح سنگ در نمای خارجی ساختمان‌ها نیز کاربرد دارد. این مواد دارای مقاومت بالا در برابر عوامل جوی هستند و به عنوان یک مواد بسیار زیبا وپایدار برای پوشش نمای ساختمان مناسب هستند.

۵- کف شناور: سرامیک با طرح سنگ برای پوشش کف شناور و استخر‌ها نیز استفاد میشود.

ویلا تو بساز

ساخت خانه استخر دار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *