نقشه ویلا 80 متری

نقشه ویلا 80 متری


نقشه ویلا ۸۰ متری

با سایز ویلا ۸۰ متری دارای طراحی مدرن است تا بتوانید عملکرد آن را به حداکثر برسانید. طراحی ویلا با اندازه کوچک شما می توانید عملکرد آن را به حداکثر برسانید. با طراحی و چیدمان مناسب می توان جلوه ویلا را جذاب و همچنین عالی جلوه داد. مجهز به ۳ اتاق خواب راحت می تواند آرامش را برای صاحبان ویلا فراهم کند.

نقشه ویلا 80 متری
نقشه ویلا ۸۰ متری

طراحی نما نقشه ویلا ۸۰ متری

ظاهر نمای این ویلا با استفاده از خطوط ساختمانی ساده جلوه یک ویلا مدرن را دارد. این ویلا با سایز ویلا ۸۰ متری متر ترکیب رنگی جالبی ارائه می دهد و همچنین ساده است به طوری که جذاب و آراسته به نظر می رسد. ویلا ای با اندازه کوچک اگر از طراحی و چیدمان مناسب استفاده کنید زیبا می شود.

طراحی نما نقشه ویلا 80 متری
طراحی نما نقشه ویلا ۸۰ متری

طراحی اتاق نشیمن ویلا ۸۰ متری

وارد ویلا شوید یک اتاق نشیمن با مبل تختخواب شو خاکستری رنگ شیک و جذاب وجود دارد. این اتاق نشیمن دارای اندازه ایده آلی است که می تواند راحتی را برای صاحبان ویلا و همچنین مهمانانی که برای بازدید از ویلا می آیند فراهم کند. اتاق نشیمن همچنین مجهز به تلویزیونی است که بر روی پارتیشن اتاق از چوب به صورت موازی انباشته می شود.

طراحی اتاق نشیمن ویلا 80 متری
طراحی اتاق نشیمن ویلا ۸۰ متری

طراحی اتاق ناهار خوری

پشت این اتاق نشیمن یک اتاق غذاخوری و همچنین یک آشپزخانه با طراحی ساده وجود دارد. اتاق ناهار خوری با استفاده از این طراحی کشیده برای کسانی از شما که خانواده ای با مقدار ایده آل دارند، راحت به نظر می رسد. این اتاق نشیمن همچنین دسترسی نزدیک به آشپزخانه دارد تا بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

طراحی اتاق ناهار خوری 
طراحی اتاق ناهار خوری

طراحی اتاق خواب

برای یک اتاق خواب با اندازه کافی بزرگ می توانید بعد از انجام فعالیت ها برای استراحت استفاده کنید. اتاق خواب مجهز به تشک سفید است و خاکستری می تواند این تصور را ایجاد کند که اتاق شیک و مدرن به نظر می رسد. اتاق خواب نیز مجهز به پاتختی با استفاده از مواد چوبی است که می توانید از آن به عنوان گلدان استفاده کنید و یا وسایل کوچک قرار دهید.

طراحی اتاق خواب 
طراحی اتاق خواب

پلان طبقه 

این ویلا ۸۰ متری شامل موارد زیر است:

  •  ایوان 
  •  هال 
  • -اتاق غذاخوری و آشپزخانه 
  • -حمام 
  •  ۳ خوابه 

 

پلان ویلا 80 متری
پلان ویلا ۸۰ متری

از اینکه وقت گذاشتید و طرح طراحی ویلا کوچک مدرن ویلا ۸۰ متری با ۳ اتاق خواب را مطالعه کردید متشکریم . امیدواریم این تصاویر برای کسانی از شما که به دنبال ایده و الهام برای طراحی و طرح ویلا کوچک هستند مفید باشد. امیدواریم این کار ساخت ویلا رویایی خود را برای شما آسان تر کند. فراموش نکنید که این مقاله را با هر کسی که ممکن است مفید باشد به اشتراک بگذارید.

طحداقل متراژ زمین برای ساخت ویلا

ساخت ویلا 

ساخت ویلا

طراحی ویلا

ساخت ویلا

طراحی ویلا

ساخت ویلا

ساخت ویلا

طراحی ویلا

ساخت ویلا لوکس

طراحی ویلا

ساخت ویلا

ساخت ویلا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *