به گزارش گروه ویلاتو بساز: اگر در حال تغییر دکوراسیون منزل یا حتی چیدمان آپارتمان خود باشید؛ مطمئناً این سوال برای شما پیش آمده است که قیمت کابینت چقدر است؟ قیمت کابینت‌های مختلف نرخ ثابتی ندارد و هزینه نصب و طراحی هر کابینتی با توجه به مدل و برند آن تعیین خواهد شد. با این حال در صورتی که به استفاده از کابینت‌های برند و منحصر به فرد علاقمند نباشید؛ مطمئناً امکان تهیه کابینت با قیمت مناسب را هم خواهید داشت.

البته انتخاب نهایی کابینت مناسب صرفاً با کمک گرفتن از یک طراح حرفه‌ای امکان‌پذیر خواهد بود. طراحان به خوبی می‌دانند که چه کابینتی مناسب سلیقه و منزل شما است. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی انتخاب کابینت مناسب آشپزخانه و همچنین در نظر گرفتن بودجه کافی، در ادامه نظر کارشناسان ما را مطالعه کنید.

طراحی کابینت با آدخ وود

با توجه به رضایت صد در صدی مشتریان از سطح کیفی خدمات طراحان ما، بهتر است طراحی کابینت خود را به مجموعه آدخ وود بسپارید. آدخ وود با وجود طراحان حرفه‌ای که تیم کارشناسان ما را تشکیل داده‌اند؛ در زمینه طراحی و اجرای کابینت‌ در سبک‌های مختلف از هر لحاظ حرف اول را می‌زند. به طور کلی ساخت کابینت‌هایی که هم مطابق سلیقه صاحب خانه باشند و هم از نظر چیدمان منزل تناسب خوبی برقرار کنند ساده نیست.

اما در مجموعه آدخ وود طراحان تلاش می‌کنند تا با در نظر گرفتن الگوهای متفاوت ساخت کابینت و همچنین نظر نهایی مشتریان‌، بهترین مدل کابینت را به آن‌ها پیشنهاد بدهند. البته باید توجه کرد که گاهی اوقات هم امکان طراحی و اجرای مدل کابینت مورد نظر مشتری در فضای آشپزخانه او وجود ندارد. در چنین مواردی طراحان معمولاً این مسئله را به اطلاع مشتریان خواهند رساند.

بنابراین با کمی تغییر در مدل کابینت یا ابعاد آن، طراح امکان ساخت نمونه مشابه را برای آشپزخانه مشتری فراهم می‌کند. اگر شما هم قصد طراحی کابینت‌های خود در مجموعه آدخ وود را دارید؛ بهتر است حتماً برای دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت کابینت نئوکلاسیک

قیمت کابینت نئوکلاسیک کاملاً به جنس کابینت و همچنین نوع طراحی و ساخت آن بستگی دارد. چنانچه کابینت شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد؛ مطمئناً قیمت آن هم به همان نسبت افزایش پیدا خواهد کرد. اما به هر حال قیمت پایین کابینت نئوکلاسیک به معنای بی‌کیفیت بودن آن نیست.

برخی از کابینت‌های نئوکلاسیک به دلیل داشتن جزئیات کمتر، با قیمت مناسب‌تری هم به فروش می‌رسند. با این حال انتخاب کابینت نئوکلاسیکی که با وجود قیمت مناسب کیفیت بالایی هم داشته باشد؛ اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین با سپردن انتخاب کابینت مناسب به طراح دکوراسیون منزل، در نهایت بودجه لازم را هم برای ساخت آن کنار بگذارید.

قیمت کابینت مدرن

قیمت کابینت‌های مدرن به دلیل تنوع بالاتر مدل‌ها تا حدودی نسبت به سایر کابینت‌های رایج پایین‌تر است. در واقع امکان ساخت کابینت مدرن با متریال و همچنین طرح‌های متفاوت وجود دارد. به همین خاطر شما می‌توانید حتی با وجود بودجه کم هم انتخاب‌های زیادی داشته باشید.

در نهایت باید توجه کنید که قیمت برخی از انواع کابینت‌های مدرن حتی در صورت با کیفیت بودن هم پایین است. در واقع مهمترین نکته هنگام انتخاب کابینت مدرن، توجه به سبک دکوراسیون آشپزخانه و همچنین میزان دوام چوب کابینت است. در صورتی که کابینت مورد نظر شما از این فاکتورها برخوردار باشد؛ دیگر نگرانی از جهت قیمت آن وجود نخواهد داشت.

قیمت کابینت کلاسیک

قیمت برخی از کابینت‌های کلاسیک با توجه به سبک کابینت سازی و همچنین کیفیت آنها بسیار به صرفه و اقتصادی است. اگر شما هم از طرفداران دکوراسیون کلاسیک و کابینت‌ کلاسیک هستید؛ بهتر است هرچه سریع‌تر برای انتخاب کابینت کلاسیک مناسب آشپزخانه خود تصمیم بگیرید. در واقع امکان انتخاب کابینت کلاسیک با هزینه متوسط و حتی بودجه کم هم وجود دارد. بنابراین برای پیدا کردن کابینت کلاسیک مورد نظر خود زمان را از دست ندهید و هرچه سریعتر برای خرید این کابینت‌ها اقدام کنید.

اجرای کابینت با آدخ وود

علاوه بر طراحی کابینت، اجرای آن هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در واقع یکی از مراحل مهم ساخت کابینت با آدخ وود، اجرای آن به شکل صحیح خواهد بود.

در صورتی که شما هم قصد سفارش کابینت را دارید؛ بهتر است مراحل طراحی تا اجرای آن را به صورت کامل به آدخ وود بسپارید. همچنین توجه داشته باشید که برای اجرای صحیح کابینت‌ها، همکاری با یک تیم حرفه‌ای یا کابینت سازی الزامی است. خوشبختانه طراحان مجموعه آدخ وود توانایی بالایی از لحاظ طراحی و اجرای کابینت دارند. بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت کار اجرای کابینت‌های خود را به تیم آدخ وود بسپارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *