پارتیشن مخفی


به گزارش گروه ویلاتو بساز: آیا به دنبال راهی برای جداسازی فضاهای مختلف در منزل یا محیط کار خود هستید؟ استفاده از پارتیشن مخفی یکی از بهترین گزینه‌های موجود در این زمینه است که در طرح و رنگ‌های مختلف می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. به کارگیری سیستم پارتیشن بندی مخفی و مینیمال علاوه بر استفاده حداکثری از فضا زیبایی جلوه بصری محیط را افزایش می‌دهد.

مدل‌های مختلفی از پارتیشن‌ مخفی در نمونه‌های ثابت و متحرک وجود دارند که از متریال‌های مختلف در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود؛ به طوری که با توجه به بودجه و سلیقه خود می‌توانید چوب، ام دی اف، شیشه یا آلومینیوم را برای ساخت پارتیشن خود انتخاب کنید. اگر به دنبال سفارش پارتیشن مخفی هستید ادامه مطلب را از دست ندهید.

پارتیشن مخفی چیست ؟ – تصویر ۱

چرا از پارتیشن مخفی استفاده کنیم ؟

گسترش شهرنشینی و کاهش فضا منازل یکی از مهم‌ترین مواردی است که بسیاری از افراد را به دشواری انداخته است؛ بنابراین استفاده از تجهیزاتی مانند پارتیشن‌ مخفی یکی از بهترین گزینه‌های موجود در این زمینه محسوب می‌شود. به کار گیری پارتیشن‌ مخفی در موقعیت‌های مختلف استفاده حداکثری از فضا را ممکن می‌کند.

برخی از طراحی‌های داخلی مشکلات متعددی را برای افراد ایجاد می‌کنند؛ برای مثال ورودی سرویس بهداشتی در برخی منازل یا محیط کار قسمتی از فضا کل یا پذیرایی است. در این شرایط با استفاده از پارتیشن‌ مخفی و جدا کردن آن می‌توانید محیط بهتری را ایجاد کنید‌.

پارتیشن مخفی از چه متریالی تولید می‌شود؟

متریال‌های مختلفی برای ساخت انواع پارتیشن مخفی به کار می‌روند که موجب تولید مدل‌های مختلفی‌ از این تجهیزات می‌شود. تصمیم گیری هوشمندانه و انتخاب بهترین گزینه در این زمینه نیازمند داشتن آگاهی کافی در مورد انواع مختلف موجود در بازار است.

انواع چوب و ام دی اف از متریال‌های پایه برای ساخت انواع پارتیشن مخفی محسوب می‌شوند. ترکیب چوب با متریال‌های مختلفی مانند شیشه مدل‌های مختلفی از این تجهیزات را ایجاد می‌کند؛ بنابراین با توجه به دکوراسیون داخلی و سلیقه شخصی خود می‌توانید بهترین متریال برای ساخت پارتیشن مخفی را انتخاب کنید.

در مدل‌های متحرک که به صورت ریلی یا کشویی باز و بسته می‌شوند از فلزات مقاوم در برابر خوردگی مانند آلومینیوم بهره می‌برند؛ همچنین چهارچوب پارتیشن مخفی از دیگر قسمت‌هایی است که با استفاده از فلز مقاومت محصول تا حد زیادی افزایش می‌یابد.

پارتیشن مخفی

رایج‌ترین انواع پارتیشن مخفی متحرک

پارتیشن بندی به عنوان یکی از بهترین راه‌های جدا کردن فضاهای مختلف در موقعیت‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود. این تجهیزات علاوه بر تفاوت در متریال‌ ساخت با توجه به معیارهای دیگری مانند نحوه باز و بسته شدن تقسیم بندی می‌شوند. آشنایی با ویژگی‌های هر یک از این موارد در تصمیم گیری هوشمندانه کمک زیادی به شما می‌کند؛ بنابراین در ادامه برخی از مهم‌ترین انواع پارتیشن مخفی متحرک را بررسی می‌کنیم.

پارتیشن مخفی آکاردئونی

این گزینه یکی است بهترین مدل‌های پارتیشن مخفی در بازار است که در طرح و متریال‌های مختلف می‌توانید از آن استفاده کنید. در صورت به کارگیری پارتیشن مخفی آکاردنوئی می‌توانید فضاها را به طور کامل از یکدیگر جدا کنید؛ بنابراین ۲ بخش جداگانه در یک محیط یکسان ایجاد شده و می‌توانید حداکثر استفاده را داشته باشید. این محصول برای جداسازی قسمت‌های مختلف مانند ورودی سرویس بهداشتی، حمام و ورودی منزل از فضا پذیرایی به کار می‌رود.

پارتیشن مخفی پانلی

اگر به دنبال یک پارتیشن برای جداسازی نسبی فضا در منزل یا محیط کار خود هستید می‌توانید به سراغ این محصول بروید. در صورت استفاده از پارتیشن مخفی پانلی ارتباط جزئی بین بخش‌ها بر جای خود باقی می‌ماند؛ بنابراین می‌توانید به راحتی بین فضاهای جدا شده از هم ارتباط برقرار کنید.

پارتیشن مخفی

پارتیشن‌ ریلی

قسمت‌های مختلف پارتیشن ریلی که در اغلب موارد استفاده اداری دارند بر روی یک ریل کفی یا سقفی حرکت می‌کنند؛ بنابراین به راحتی می‌توانید پارتیشن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن باز یا بسته کنید. به کارگیری پارتیشن ریلی علاوه بر جداسازی فضاهای مختلف جلوه بصری زیبایی در محیط ایجاد می‌کند.

پاراوان

اگر به دنبال یک پارتیشن مخفی با هزینه خرید مقرون به صرفه و جلوه بصری زیبا هستید می‌توانید به سراغ این گزینه بروید. مدل‌های مختلفی از پاراوان در طرح و رنگ‌های مختلف در بازار موجود هستند که با توجه به دکوراسیون داخلی می‌توانید گزینه مناسب را انتخاب کنید. ترکیب پارچه و چوب امکان به کارگیری پاراوان در موقعیت‌های مختلف را فراهم می‌کند.

پارتیشن مخفی در چه مکان‌هایی به کار می‌رود؟

ویژگی‌های مثبت پارتیشن مخفی در مدل‌های مختلف مانند جابجایی راحت، وزن سبک و قابلیت جمع شدن امکان استفاده در موقعیت‌های مختلف را فراهم می‌کند. از این رو می‌توانید در تمامی مکان‌های اداری مانند دفاتر کار و  شرکت‌ها از این تجهیزات بهره ببرید؛ همچنین جداسازی فضاها با استفاده از پارتیشن مخفی در منازل گزینه کاربردی محسوب می‌شود.

سالن‌های ورزشی از دیگر مکان‌هایی هستند که با استفاده از پارتیشن مخفی زیبایی و راحتی بیش‌تری به دست می‌آورند؛ به طوری که می‌توانید مکان‌هایی مانند ورودی و خروجی را با استفاده از این وسایل تجهیز کنید‌. بسیاری از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها با قرار دادن پارتیشن مخفی در قسمت‌های مختلف فضاهای بیش‌تری ایجاد می‌کنند.

پارتیشن مخفی چگونه نصب می‌شود ؟

نصب مدل‌های مختلف پارتیشن مخفی دشواری زیادی ندارد و به راحتی می‌توانید این تجهیزات را در محل مورد نظر خود قرار دهید؛ بنابراین نیازی به نگرانی در رابطه با نصب پارتیشن مخفی نیست. نمونه‌های متحرک به دلیل وزن سبک قابلیت جابجایی بالایی دارند و خودتان به راحتی می‌توانید آن‌ها را در مکان مناسب قرار دهید.

مدل‌های ثابت پارتیشن مخفی نسبت به نمونه‌های متحرک فرایند نصب سخت‌تری دارند؛ زیر مراحل تثبیت پارتیشن در محل خود باید توسط افراد حرفه‌ای با مهارت کافی انجام شوند. در صورت عدم آشنایی با چگونگی این فرایند می‌توانید از مراکز فروش پارتیشن مخفی کمک بگیرید.

هزینه پارتیشن مخفی چقدر است؟

 سفارش پارتیشن مخفی به طور کامل با توجه به درخواست مشتری انجام می‌شود که هزینه نهایی را دستخوش تغییر می‌کند؛ بنابراین امکان تعیین هزینه خرید نهایی برای پارتیشن مخفی امکان‌پذیر نیست. متریال‌های مختلفی مانند چوب، ام دی اف، شیشه با آلومینیوم برای ساخت این تجهیزات به کار می‌روند.

به طور طبیعی هزینه یک پارتیشن مخفی با چوب طبیعی نسبت به ام دی اف در سطح بالاتری قرار می‌گیرد؛ همچنین نوع شیشه به کار رفته در پارتیشن‌ها نقش مهمی در تعیین قیمت آن‌ها ایفا می‌کند.

سخن پایانی

پارتیشن مخفی بهترین راه برای جداسازی فضاهای مختلف به طور کامل یا نسبی از یکدیگر در موقعیت‌های مختلف است. مدل‌های متنوعی از پارتیشن متحرک مانند ریلی، آکاردنوئی و پانلی در بازار وجود دارند؛ بنابراین با توجه به متراژ و دکوراسیون خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

متریال‌های مختلفی مانند چوب، ام دی اف، شیشه و آلومینیوم در ساخت پارتیشن مخفی به کار می‌روند؛ بنابراین هزینه نهایی خرید این تجهیزات مقدار ثابت مشخصی نیست و به طرح یا متریال به کار رفته در ساخت آن بستگی دارد.

توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و ویلاتوبساز در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *