قیمت پارتیشن شیشه ای با توجه به ویژگی های آن تعیین می گردد. به عنوان مثال اگر پارتیشن انتخابی شما فریم دار باشد، قیمت آن متفاوت با نوع فریم لس خواهد بود. علاوه بر این جنس و کیفیت یراق آلات بکار رفته در پارتیشن تاثیر مستقیم روی قیمت آن دارد. در این مقاله به شما خواهیم گفت “قیمت پارتیشن شیشه ای اداری ۱۴۰۳” و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

قیمت انواع پارتیشن شیشه ای اداری

امروزه پارتیشن شیشه ای در اکثر ادارات و سازمان ها کاربرد بهینه دارد ولی به دلیل متنوع بودن انواع پارتیشن شیشه ای، قیمتشان نیز با هم متفاوت است. چند متر بودن فضای داخل اتاق ها، نوع دستگیره ها، نوع یراق آلات، ضخامت شیشه سکوریت، نوع فریم، تک جداره یا دوجداره بودن شیشه و هر یک از ویژگی های پارتیشن شیشه ای روی قیمت نهایی تاثیرگذار است. علاوه بر این، نحوه اجرا پارتیشن شیشه ای نیز روی قیمت انواع پارتیشن شیشه ای اداری نیز تاثیر دارد. برخی افراد تمایل دارند نام برند خود را روی شیشه ی پارتیشن اداری حک کنند که باز هزینه نهایی را افزایش می دهد. همچنین هزینه ارسال بار و نصب پارتیشن نیز روی قیمت پارتیشن بندی اداره موثر خواهد بود. البته برخی از تیم های طراحی و ساخت پارتیشن نسبت به بقیه همکاران منصف تر هستند که شما نیز می توانید با تیم منصف و کاربلد همکاری کنید.

شیشه های مختلفی برای پارتیشن اداری وجود دارند که شما متناسب با نیازتان می توانید نوع مات یا شفاف، رنگی یا ساده آن را انتخاب کنید. مسلماً قیمت هر یک از انواع شیشه ها نیز با هم متفاوتند. توجه داشته باشید گه پارتیشن های شیشه ای دوجداره نسبت به یک جداره خاصیت عایق بیشتری دارند و گرما و حرارت را بیشتر در خود ذخیره میکنند. بنابراین تاثیر زیادی روی صرفه جویی انرژی خواهند داشت. پارتیشن شیشه ای فریم لس نسبت به فریم دار زیبایی ظاهری بیشتری داشته ولی از لحاظ مقاومت و دوام ممکن است ضعیف تر باشد. بنابراین ممکن است از لحاظ قیمت نیز با هم متفاوت باشند. برای اطلاع از قیمت ها باید به وب سایت تیم اجرایی پارتیشن اداری مراجعه کنید.

پارتیشن شیشه ای ارزان بخریم یا نه؟

اگر قصد نصب پارتیشن شیشه ای فریم لس را دارید برای اطلاع یافتن از قیمت انواع پارتیشن اداری بهتر است با کارشناسان مجموعه صحبت کنید. شاید برایتان سوال پیش بیاید که پارتیشن شیشه ای ارزان بخریم یا نه؟

همیشه ارزان بودن به دلیل کیفیت بد و نامطلوب نیست. پیشنهاد ما به شما جستجوی جنس با کیفیت و طراحی شیک و منحصر به فرد است. ولی سعی کنید تیم نصب کننده پارتیشن شیشه ای را درست انتخاب کنید. حرفه ای بودن نصب کننده و منصف بودن آن روی زیبایی سازه و مقرون به صرفه بودن آن تاثیر بسزایی دارد. به عنوان مثال می توانید برای خرید پارتیشن شیشه ای تک جداره لیست قیمت را از چند تیم حرفه ای جستجو کنید. مسلماً قیمت انواع پارتیشن شیشه ای اداری بسته به ویژگی هایی که دارد، متفاوت است. مثلا اندازه سازه، ضخامت آن، نوع فریم، نحوه طراحی، نحوه اجرا و برند همگی تاثیر مستقیم روی قیمت نهایی پارتیشن شیشه ای دارند.

برخی مدل های پارتیشن شیشه ای  به دلیل یراق آلات بی کیفیت و مواد اولیه نامناسب قیمت پایینی دارند. پیشنهاد می کنیم از خرید چنین پارتیشن هایی منصرف شوید؛ چرا که فقط چند سال عمر دارند و ممکن است سلامت انسان ها به خطر بیفتد. برخی از پارتیشن های شیشه ای دارای ضمانت کیفیت هستند که خیال مشتری از بابت کیفیت شیش ها و اجرا راحت می شود.

برای دسترسی به پارتیشن شیشه ای ارزان و قیمت مناسب می توانید از تیمی منصف و کاربلد کمک بخواهید، تیمی که در غین حرفه ای بودن قیمت های مناسبی برای هر یک از انواع پارتیشن ها در نظر گرفته است.

قیمت نهایی از سفارش تا نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای اداری

قیمت نهایی هر یک از پارتیشن ها با هم فرق می کند. مثلا اجرا ونصب پارتیشن شیشه ای دوجداره قیمت گران تری دارد نسبت به پارتیشن شیشه ای تک جداره دارد. همچنین اجرای پارتیشن وینتیج به دلیل متفاوت بودن نحوه اجرا و سبک آن با اجرای پارتیشن های ساده شیشه ای متفاوت است. شما بهترین کاری که می توانید انجام دهید، خرید مستقیم از تولید کننده است. در واقع شما باید یک تیم پارتیشن ساز پیدا کنید که علاوه بر تولید، پیاده سازی پارتیشن شیشه ای را در هر مکان دلخواه انجام دهد. تنها در چنین شرایطی قیمت نهایی مقرون به صرفه تمام می شود.

پارتیشن شیشه ای نیویورکی یکی از جدیدترین سبک های پارتیشن بندی ادارات است که از لحاظ سبک و نحوه اجرا متفاوت است. برای دریافت قیمت نهایی این پارتیشن بهتر است از تیم اجرایی فاکتور دریافت کنید. تمام ویژگی های مد نظر خود را در مورد پارتیشن اداری اعلام کنید و آنها با توجه به ویژگی های  مد نظر شما، لیستی تهیه کند که در آن قیمت نهایی از سفارش تا نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای مشخص باشد.

 نصب پارتیشن دوش بیشتر برای خانه هایی با متراژ پایین کاربرد بیشتری دارد. شما با استفاده از مزایای پارتیشن دوش می توانید بخش حمام و دستشویی را از هم جدا کنید. همچنین اگر دارای حمام اتاق هستید می توانید تنها از پارتیشن شیشه ای برای جداسازی فضای اتاق از حمام استفاده کنید. حتی می توانید برای بخش بندی داخل اتاق و قرارگیری کیف ها و لباس ها بهترین و با کیفیت ترین پارتیشن ها را پیاده سازی کنید.

پارتیشن شیشه ای منزل گونه ای از پارتیشن ها است که برای افزودن اتاق جدید و بخش بندی فضای خانه بسیار مفید و کاربردی است.

نتیجه گیری

به دنبال تفکیک فضای گسترده هستید ولی بودجه کافی برای اجرای پارتیشن اداری را ندارید؟ می خواهید از قیمت دقیق انواع پارتیشن شیشه ای اداری مطلع شوید؟ می توانید ویژگی های دلخواه خود از پارتیشن را یادداشت کنید و با تیم پارتیشن ساز تماس بگیرید. پارتیشن سازی تیمی حرفه ای است که با سال ها تلاش در زمینه اجرای پارتیشن اداری توانسته است محبوبیت زیادی بین مردم و اقشار به دست آورد. این تیم به دلیل تولید کننده بودن قیمت نهایی پایینی برای اجرای هر یک از انواع پارتیشن ها در نظر می گیرد. بنابراین اگر به دنبال پارتیشن شیشه ای در مدل خاصی هستید، کافی است مدل مد نظر خود را با پارتیشن ساز در میان بگذارید. آن تیم اول از همه بودجه شما را در نظر گرفته و مطبق با همان، بهترین و مناسب ترین پارتیشن شیشه ای را به شما پیشنهاد می دهد. البته انتخاب نوع پارتیشن اداری به مکان مد نظر شما بسیار بستگی دارد. اینکه چند متر مکعب است و چقدر فضای آزاد و وسیع در دسترس است روی انتخاب نوع پارتیشن بسیار موثر است.

توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و ویلاتوبساز در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *