به گزارش گروه ساخت ویلا: امروزه کسب و کارهای بسیاری در سطح شهرمشغول به فعالیت هستند که برای جذب مشتری و افزایش درآمد خود از روش‌های تبلیغاتی مختلفی استفاده می کنند. قطعا شما تابلو مطب پزشک، مغازه، فست‌فودی و دیگر مشاغل را در سطح شهر مشاهده کرده‌اید، بنابراین یکی از رایج‌ترین روش‌های تبلیغاتی را می‌توان استفاده از تابلوها دانست. حال سوال اینجاست که آیا با انواع جدیدترین مدل های تابلو مغازه آشنا هستید؟

در حقیقت شناخت و انتخاب درست تابلوهای تبلیغاتی می‌تواند تاثیر بسیاری در معرفی کسب‌وکار شما در بین مشتریان داشته باشد، به همین خاطر تابلو ستاره قصد دارد تا به معرفی برخی از برترین تابلوهای مغازه در سال ۲۰۲۴ بپردازد.

معرفی برترین و پرکاربردترین انواع تابلو مغازه جدید

گستردگی و تنوع تابلوها بسیار است و استفاده از آن‌ها توسط مشاغل، مختلف است. به عنوان مثال از پرکاربردترین تابلوی پزشکی می‌توان به مواردی چون تابلو سردرب بیرونی پزشکی، تابلو ساختمان پزشکان، تابلوهای پزشکی لایت باکس دو طرفه (پرچمی)، تابلو داخلی ساختمان طبقاتی پزشکی، تابلو سردرب داخلی مطب پزشکی، تابلو لوگو پزشکی داخل مطب، انواع استندها و شارژرهای تبلیغاتی پزشکی اشاره کرد اما از برترین و جدیدترین تابلوهای مغازه می‌توان موارد زیر را معرفی کرد:

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم، مانند تابلو ال ای دی جدید یکی از محبوب‌ترین و در عین حال جدیدترین تابلوهای مغازه محسوب می‌شود که از ظاهر زیبا، ماندگاری و تنوع زیادی برخوردار است. قابلیت‌های متنوع مورد توجه قرار دارد. جنس این تابلو از آلومینیوم بوده و با لبه‌های براق، جلوه‌ای شیک و خاص به تبلیغ مشاغل می‌پردازد.

این تابلو بیشترین کاربرد را در نمایش نام یا لوگوی فروشگاه‌ها، تبلیغ و معرفی محصول یا برند دارند. البته از تابلو چلنیوم برای دکوراسیون یا تابلوی راهنما هم استفاده می‌شود.

تابلو نئون

تابلو نئون یکی از قدیمی‌ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی محسوب می‌شود اما از جدیدترین انواع این تابلوها باید به مواردی چون تابلو نئون پلاستیک، شیشه‌ای و تابلو نئون فلکسی اشاره کرد. همچنین تابلو نئون فلکسی در بین انواع تابلوهای نئون، یکی از جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی مغازه به شمار می‌رود و بیشترین کاربرد را در دکوراسیون‌های داخلی جهت فضاسازی مناسب و اجرای طرح‌های دکوراتیو نوری برای زیبایی فضا و استفاده تبلیغاتی در فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و غیره به دلیل نورپردازی بالا، دارد.

به طورکلی می‌توان قیمت تابلو نئون مغازه و باتوجه به کیفیت متریال استفاده شده، جنس زیرساز انتخاب شده توسط مشتری، نوع لامپ به کار رفته، جنس، سایز و ابعاد حروف، منبع تغذیه و دماسنج مشخص می‌شود اما مهم‌ترین عامل در قیمت تابلو نئون مغازه یا همان فلکسی، اندازه حروف ساخته شده است.

تابلو ال ای دی

استفاده از این نوع تابلو، یکی دیگر از انواع جدیدترین مدل های تابلو مغازه به حساب می‌آید که به دو دسته کلی تابلوهای LED ثابت و تابلوهای LED روان تقسیم می‌شوند. تابلو ال ای دی یکی از پرکاربردترین تابلوها هستند که بیشترین استفاده را در تبلیغات، برندسازی، اطلاع‌رسانی، سرگرمی، آموزشی، نمای ساختمان و هنری دارد.

جذابیت و پویایی، وضوح تصویر بالا، روشنایی فوق ‌العاده، طول عمر بالا، مصرف انرژی پایین، مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی، قابلیت برنامه‌ ریزی و کنترل آسان، از مهم‌ترین ویژگی تابلوهای ال ای دی است. اما یکی از موضوعات مهم درخصوص این نوع تابلوها، قیمت آن است که از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت تابلو LED باید به مواردی چون تعداد ال ای دی به کاررفته و متراژ محیط طرح اشاره کرد.

تابلو لایت باکس

یکی دیگر از انواع تابلوهای فروشگاهی جدید که با نورپردازی داخلی به‌شکلی تصاویر و پیام‌های تبلیغاتی را برجسته و جذاب نمایش می‌دهد، تابلو لایت باکس است. بنابراین می‌توان گفت این نوع تابلوها بیشترین استفاده را در تبلیغات موثر فروشگاه‌ها و مراکز خرید، نمایش اطلاعات سفر در فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های قطار و اطلاع‌رسانی در نمایشگاه‌، سینما، تئاتر و رویدادهای مختلف را دارد.

از انواع تابلوهای لایت باکس نیز باید به تابلوهای یک طرفه، دوطرفه، فریم‌لس، کریستالی و پارچه‌ای اشاره کرد و بارزترین ویژگی آن‌ها مواردی جز ماندگاری بالا، نگهداری آسان، تعویض راحت، طراحی مدرن و زیبا، نورپردازی جذاب و مصرف کم انرژی نیست.

تابلو پلکسی

در آخرین معرفی به تابلوهای پلکسی می‌رسیم که برای نمایش نام و لوگوی فروشگاه‌ها و شرکت‌ها، نمایش محصولات یا اطلاعات رویدادهای مختلف، نمایش اطلاعات و جهت‌یابی در مراکز اداری و بیمارستان‌ها و دکوراسیون داخلی در فضاهای مسکونی و تجاری، استفاده می‌شود.

در واقع پلکسی گلس یک ماده شفا و شبیه به شیشه است که باتوجه به آن می‌توان از ویژگی‌های بارز تابلوهای پلکسی به مواردی چون انعطاف‌پذیری در طراحی، شفاف و براق بودن در ظاهر و نورپردازی زیبا اشاره کرد.

در این متن با انواع جدیدترین مدل های تابلو مغازه آشنا شدید و کاربردهای هرکدام از تابلوها را متوجه شدید. در ادامه قیمت تابلو نئون مغازه و دیگر تابلوها را مورد بررسی قرار دادیم و گفتیم که تابلو ال ای ای دی جدید کدام یک از موارد است. همچنین به تابلو مطلب و انواع آن‌ها اشاره کردیم تا دسته‌بندی بهتر تابلوها در مشاغل مختلف را بشناسید.

در نهایت اگر قصد خرید انواع تابلومغازه، تابلوی پزشکی و دیگر تابلوها را دارید و به دنبال یک مرکز معتبر هستید، می‌توانید روی تابلو ستاره حساب کنید. مرکزی با بیش از ۵ سال سابقه مفید در ساخت انواع تابلو روان، چلنیوم، فلکسی و فریم لس به خوبی نیاز مشتریان خود می‌شناسد و این امر باعث انتخاب درست شما می‌شود.

توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و ویلاتوبساز در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *