آیا با استانداردها و ویژگی های سرویس خواب نوجوان آشنا هستید؟ اهمیت خرید سرویس خواب نوجوان استاندارد برای والدین چیست؟ نقش خواب در طول شبانه روز برای کسب آرامش و سلامتی اهمیت بالایی دارد. همواره سن بلوغ از مهم ترین و حساس ترین دوره های سنی هر فردی محسوب می شود، زیرا در این سن نوجوان احساس خستگی بدنی و روحی بیشتری دارد و اینجاست که اهمیت خواب با کیفیت بیشتر می شود. برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی سرویس خواب نوجوان با ادامه مقاله خوش نشین همراه باشید.

خصوصیات سرویس خواب نوجوان استاندارد

عموما نوجوان ها حساسیت خاصی بر روی حریم شخصی، اتاق خواب و سرویس خواب خود دارند و این موضوع اهمیت سرویس خواب را بیشتر می کند. به مهم ترین و اساسی ترین لوازم و وسایل موجود در اتاق خواب، سرویس خواب می گویند. بارزترین تفاوت سرویس خواب نوزاد، نوجوان و بزرگسال در ابعاد این سرویس ها می باشد. توجه داشته باشید که هر سرویس خوابی را با توجه به فضای اتاق خواب و رنگ و دکور آن انتخاب می نماییم.

مجموعه خوش نشین ارائه دهنده برترین برندهای سرویس خواب و بهترین قیمت سرویس خواب نوزاد و نوجوان در اصفهان می باشد.

خصوصیات سرویس خواب نوجوان استاندارد

یک سرویس خواب استاندارد با توجه به رده سنی استفاده کننده، استاندارد و ویژگی های مهمی دارد. برخی از استانداردهای سرویس خواب نوجوان به شرح زیر می باشد:

.۱ارتفاع سرویس خواب

اولین ویژگی سرویس خواب، ارتفاع آن از سطح زمین می باشد. ارتفاع تمام اجزای سرویس خواب از زمین بسیار حائز اهمیت می باشد. ارتفاع مناسب از سطح زمین جدا از این که سرویس خواب شما را بسیار زیباتر نشان می دهد و نمای اتاق شما برای بازدیدکنندگان لذت بخش تر می سازد، باعث می شود تا زیر هر اجزا به راحتی دیده شود برای تمیز کردن مشکلی نداشته باشید.

ارتفاع سرویس از سطح زمین باعث سهولت بیشتری اجزای سرویس در جابجایی می باشد. در تختخواب باعث گردش سرتاسری هوا در دو طرف تختخواب می شود و نوجوان می تواند با آرامش بیشتری استراحت نماید. همچنین در هنگام خواب از به گوش رسیدن سر و صداهای اضافه جلوگیری می شود.

.۲سهولت در جابجایی

افرادی که به هر دلیلی در طی یک یا چند سال یک بار جا به جا می شوند، باید سرویس خوابی را در نظر داشته باشد که کیفیت و دوام آن بالا باشد؛ به طوری که با جا به جایی آسیب نبیند. همچنین وزن سرویس خواب توجه داشته باشید، زیرا باعث می شود که در جا به جایی مشکل ساز نشود.

.۳جنس سرویس خواب

برای خرید سرویس خواب باید به جنس سرویس خواب توجه داشت. امروزه سرویس های خواب بیشتر شامل سرویس های چوبی هستند. پرطرفدارترین جنس سرویس خوابی که این روزها مورد استقبال قرار می گیرد چوب است که مقاومت بالایی دارد و دارای وزن بالایی نیست.

.۴رنگ سرویس خواب

برای برخی رده های سنی مانند کودک و نوجوان، رنگ سرویس خواب بسیار اهمیت دارد. پیشنهاد می شود برای خرید سرویس خواب نوجوان حتما رنگ مورد علاقه آن ها را مد نظر داشته باشید.

محبوب ترین سرویس خواب نوجوان خوش نشین

سرویس خواب نوجوان رامسس

سرویس خواب رامسس یکی از زیباترین و استانداردترین سرویس خواب های نوجوان می باشد. در سرویس خواب رامسس کلگی بالای تخت رامسس دارای پارچه قابل شستشو می باشد و در قسمت های جلو و کنار تخت کشو کار شده است. کفی کشو های تخت از MDF ضخیم و محکم کار شده است. طراحی cnc روی تاج تخت و قسمت های جلوی و کناری تخت زیبایی زیادی به این سرویس بخشیده است.

پاتختی های کنار تخت هم دارای دو کشو می‌باشد که کشو اول ریل تاچ و کشوی بعدی بسیار عمیق و جادار است. میز آرایش سرویس خواب نوجوان رامسس دارای چهار کشو می‌باشد که کشو اول میز آرایش بخش بندی شده است. سرویس خواب نوجوان رامسس شامل: تخت خواب یک نفره، میز، آینه آرایش و یک عدد پاتختی می باشد.

استفاده از خطوط سی ان سی شده و دستگیره ‌های به رنگ استیل، به سرویس خواب نوجوان مدل رامسس، شمایل یک سرویس خواب مدرن را بخشیده است. نکته جالب دیگر در مورد این سرویس خواب، پاتختی منحصر به فرد آن است. با توجه به تعبیه آینه، این پاتختی علاوه بر کاربرد معمول پاتختی ‌ها، قابل استفاده به عنوان میز و آینه آرایش نیز می‌باشد. طبقه هایی نیز برای قرار دادن وسایل دکوری در قسمت کنار آینه در نظر گرفته شده است. در قسمت زیر تخت خواب نیز یک کشو در قسمت پهلو و یک کشو در قسمت پایین تخت تعبیه شده که فضای بسیار مناسبی را برای نظم دادن به لباس‌ ها و وسایل اتاق خواب مهیا می‌کند.

خوش نشین زیباترین و لوکس ترین سرویس خواب نوجوان با بهترین قیمت سرویس خواب رامسس را به همه زیباپسندان ارائه می دهد.

ویژگی های سرویس خواب رامسس:

  • سبک: مدرن
  • جنس: تمام MDF
  • رنگ بندی:سفید
  • ضمانت: ۳۶ ماه
  • خدمات پس از فروش: ۶۰ ماه
سرویس خواب نوجوان رامسس

سرویس خواب نوجوان رایکا

سرویس خواب رایکا یکی از زیباترین و استانداردترین سرویس خواب های نوجوان می باشد. در سرویس خواب رایکا کلگی بالای تخت رامسس دارای پارچه قابل شستشو می باشد و در قسمت های جلو و کنار تخت کشو کار شده است. کفی کشو های تخت از MDF ضخیم و محکم کار شده است. طراحی cnc روی تاج تخت و قسمت های جلوی و کناری تخت زیبایی زیادی به این سرویس بخشیده است.

پاتختی های کنار تخت هم دارای دو کشو می‌باشد که کشو اول ریل تاچ و کشوی بعدی بسیار عمیق و جادار است. میز آرایش سرویس خواب نوجوان رایکا دارای چهار کشو می‌باشد که کشو اول میز آرایش بخش بندی شده است. سرویس خواب نوجوان رایکا شامل: تخت خواب یک نفره، میز، آینه آرایش و یک عدد پاتختی می باشد.

استفاده از خطوط سی ان سی شده و دستگیره ‌های به رنگ استیل، به سرویس خواب نوجوان مدل رایکا، شمایل یک سرویس خواب مدرن را بخشیده است. نکته جالب دیگر در مورد این سرویس خواب، پاتختی منحصر به فرد آن است. با توجه به تعبیه آینه، این پاتختی علاوه بر کاربرد معمول پاتختی ‌ها، قابل استفاده به عنوان میز و آینه آرایش نیز می‌باشد. طبقه هایی نیز برای قرار دادن وسایل دکوری در قسمت کنار آینه در نظر گرفته شده است. در قسمت زیر تخت خواب نیز یک کشو در قسمت پهلو و یک کشو در قسمت پایین تخت تعبیه شده که فضای بسیار مناسبی را برای نظم دادن به لباس‌ ها و وسایل اتاق خواب مهیا می‌کند.

ویژگی های سرویس خواب رایکا:

  • سبک: مدرن
  • جنس: تمام MDF
  • رنگ بندی:سفید
  • ضمانت: ۳۶ ماه
  • خدمات پس از فروش: ۶۰ ماه

خرید زیباترین سرویس خواب نوجوان با بهترین قیمت سرویس خواب نوجوان رایکا را تنها می توانید در مجموعه خوش نشین تجربه نمایید.

سرویس خواب نوجوان رایکا

سرویس خواب نوجوان هانا

سرویس خواب هانا یکی از زیباترین و استانداردترین سرویس خواب های نوجوان می باشد. در سرویس خواب هانا کلگی بالای تخت هانا دارای پارچه قابل شستشو می باشد و در قسمت های جلو و کنار تخت کشو کار شده است. کفی کشو های تخت از MDF ضخیم و محکم کار شده است. طراحی cnc روی تاج تخت و قسمت های جلوی و کناری تخت زیبایی زیادی به این سرویس بخشیده است.

پاتختی های کنار تخت هم دارای دو کشو می‌باشد که کشو اول ریل تاچ و کشوی بعدی بسیار عمیق و جادار است. میز آرایش سرویس خواب نوجوان هانا دارای چهار کشو می‌باشد که کشو اول میز آرایش بخش بندی شده است. سرویس خواب نوجوان هانا شامل: تخت خواب یک نفره، میز، آینه آرایش و یک عدد پاتختی می باشد.

استفاده از خطوط سی ان سی شده و دستگیره ‌های به رنگ استیل، به سرویس خواب نوجوان مدل هانا، شمایل یک سرویس خواب مدرن را بخشیده است. نکته جالب دیگر در مورد این سرویس خواب، پاتختی منحصر به فرد آن است. با توجه به تعبیه آینه، این پاتختی علاوه بر کاربرد معمول پاتختی‌ ها، قابل استفاده به عنوان میز و آینه آرایش نیز می‌باشد. طبقه هایی نیز برای قرار دادن وسایل دکوری در قسمت کنار آینه در نظر گرفته شده است. در قسمت زیر تخت خواب نیز یک کشو در قسمت پهلو و یک کشو در قسمت پایین تخت تعبیه شده که فضای بسیار مناسبی را برای نظم دادن به لباس‌ها و وسایل اتاق خواب مهیا می‌کند.

ویژگی های سرویس خواب هانا:

  • سبک: مدرن
  • جنس: تمام MDF
  • رنگ بندی:سفید
  • ضمانت: ۳۶ ماه
  • خدمات پس از فروش: ۶۰ ماه

مجموعه خوش نشین ارائه دهنده زیباترین و بهترین قیمت سرویس خواب نوجوان هانا در اصفهان می باشد.

سرویس خواب نوجوان هانا

خوش نشین؛ فروش زیباترین و لوکس ترین سرویس خواب نوجوان

اگر به دنبال جدیدترین و باکیفیت ترین سرویس خواب نوجوان هستید، ترکیبی عالی از ظرافت و راحتی را در شرکت مبلمان خوش نشین تجربه کنید. ما با یک نمایشگاه بزرگ ۶۰۰۰ متر مربعی، طیف گسترده ای از مبلمان را در سبک های استیل، مینیمال، کلاسیک و راحتی که از باکیفیت ترین متریال ساخته شده ‌اند ارائه می دهیم. مجموعه خوش نشین ایده های زیادی برای طراحی دکوراسیون پذیرایی یا اتاق نشیمن با مبل های مختلف دارد. طیف گسترده مبل‌ های ما، انتخاب‌ های متنوعی را برای پاسخگویی به سبک‌ ها و ترجیحات مختلف ارائه می‌دهد. ما این اطمینان را می‌دهیم که قطعه مناسبی را پیدا می‌کنید که مطابق با سلیقه شما و تکمیل کننده دکوراسیون منزل شما باشد. اگر در شهر دیگری به جز اصفهان زندگی می‌کنید می‌توانید مبل مورد نظر خود را سفارش دهید و ما آن را برای شما ارسال می‌کنیم.

برای داشتن فضای زندگی متفاوت می توانید از فروشگاه خوش نشین بازدید نمایید و بهترین خرید سرویس خواب نوجوان به صورت اقساطی و بدون کارمزد را تجربه نمایید.

توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و ویلاتوبساز در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *